Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har filet/slipet tuppene av tennene sine? Tenker på for eksempel småtagger/spisse tenner/hoggtenner u name it. Jeg har lyst til å file pittelitt på de fire midterste tennene oppe, tror dere sant lar seg gjøre av tannlegen min? hvordan går jeg frem så tilfelle? Ringer jeg bare og spør og tar det der i fra? Noen som vet om pris? Syntes jeg las engang at det var ikke all verden med hundrelappene.

Klem

Anonymkode: 1fe31...a25

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Fikk gjort dette samtidig som jeg borret. Var gjort på under 5min, og helt smertefritt. Filte da ned fortennene. Betalte ikke ekstra, men tror heller jeg var heldig. 

Anonymkode: 6557a...24e

Gjest Hjertesukk
Skrevet

Hvorfor skal du file? Syntes det er superlekkert med litt spisse hjørnetenner :) har alltid vært litt misunnelig på de som har det :D 

Skrevet

Filte fortennene da jeg var 12, tannlegen gjorde det uten å spørre om det! Betalte selvsagt ingenting, føler at fortennene mine er SMÅ.

Anonymkode: 5d0dd...c8c

Skrevet

Jeg gjorde det selv hjemme da jeg var 13-14 år.Brukte en vanlig neglefil i metall med vann på.Filte ned to hoggetenner på hjørnene og ene fortannen som stod litt skjevt over på den andre fortannen.Gikk helt fint.

Anonymkode: 60fc0...4ae

Skrevet

Jeg gjorde det selv hjemme da jeg var 13-14 år.Brukte en vanlig neglefil i metall med vann på.Filte ned to hoggetenner på hjørnene og ene fortannen som stod litt skjevt over på den andre fortannen.Gikk helt fint.

det hadde ikke jeg turt :blink: :lol:

• Liker 2
Skrevet

det hadde ikke jeg turt :blink: :lol:

Det funket greit det :) Litt ubehagelig i starten men man må lide litt for skjønnheten.

Gjest incognita
Skrevet

Jeg spurte tannlegen om han kunne gjøre det, men fikk til svar "Nei, de skal være sånn"! :kjefte: 

• 6 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.12.2015 den 18.51):

Nei og nei! Ingen må finne på å følge dette rådet! Gå til tannlege for all del. Vil ikke den ene tannlegen gjøre det du ber om går man til en annen. Det finnes alltid en eller annen som gjør det. 

Tannlegen min ville ikke file på tennene mine sånn jeg ville ha de, så jeg oppsøkte hele 3 stykker før jeg fikk en som ville gjøre det. Det viste seg at det kanskje ikke var så lurt allikevel for det endte med at jeg måtte rotfylle den ene av tennene jeg slipte ned 6 måneder etter. Om det hadde en sammenheng eller ikke med nedslipingen på den vet jeg ikke. 

Anonymkode: 4991e...2ae

Skrevet

Jeg har fått filt litt på to av fortennene hos tannlegen i forbindelse med vanlig kontroll. De er veldig tette og hadde litt overlapp, så det var umulig å bruke tanntråd. Gjorde det i forbindelse med vanlig kontroll, og betalte ingenting.

Etterpå var jeg plaget med ising i flere år, men til slutt ga det seg. Jeg tror ikke jeg ville gjort det av rent estetiske grunner.

Anonymkode: 3396a...97d

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har også lyst til å gjøre dette.

Vet dere hvor mye det er mulig å slipe?

Anonymkode: bed71...528

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...