Gå til innhold

Lingerie på første sexdate?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje best spørsmål til menn om det er noen her men fint å få svar med jenter også!! :-D det har seg slik at jeg og en fyr er litt på flørten og skal møtes snart, vi har snakket en god del om sex og er 99% sikker på at vi kommer til å gjøre det. Men jeg vil veldig gjerne ''sprite'' opp hele greia med å ha på meg sexy undertøy/sett da tenker jeg på lingerie. har ett hvitt søtt som er ubrukt, inkluderer bh,truse og stropper til strømpene. men spørsmålet er.. er jeg for PÅ? tenker liksom når vi kommer til den kose delen på sofaen og nesten har sex at jeg spør om å få låne toalettet så har jeg det på meg, så låser jeg opp døren og sier '' Per, kan ikke du komme hit å hjelpe meg med noe?'' så BAM :-D så ser han meg med undertøyet. eller blir dette for dumt? skal jeg bare droppe det og kjøre på på den vanlige kjedelige måten?

klem

Anonymkode: 3001c...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

:fnise: Takk TS.

Ha på deg sexy undertøy for all del, men ikke gjør en sånn greie ut av det. La ham kle av deg, evt. kle av deg som vanlig, og la det være en fin overraskelse som det. Ikke ta den derre stille-seg-opp-dørkarmen-med-armen-drapert-sexy-opp-mot-taket. Det funker for Marilyn, men ikke for oss andre dødelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Takk TS.

Ha på deg sexy undertøy for all del, men ikke gjør en sånn greie ut av det. La ham kle av deg, evt. kle av deg som vanlig, og la det være en fin overraskelse som det. Ikke ta den derre stille-seg-opp-dørkarmen-med-armen-drapert-sexy-opp-mot-taket. Det funker for Marilyn, men ikke for oss andre dødelige. 

Tusen takk for svar! :D du har kanskje rett i det du sier! :)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... når slutta sexdater å ta utgangspunkt i klining på sofaen, uten å planlegge detaljene så nøye...?

Hæ?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snerk1234

Du kan jo alltids toppe det med Big Spender på surroundanlegg og en saftig lapdance på klappstol i en sirkel av røde duftlys. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si det er altfor mye og på ja, med mindre dere har avtalt at dere skal ha sex og det skal bli en special night for han hvor du skal striptease eller lignende.

Anonymkode: d3d48...c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo alltids toppe det med Big Spender på surroundanlegg og en saftig lapdance på klappstol i en sirkel av røde duftlys. :popcorn:

Oooh tips til neste date😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lingerie betyr undertøy....så ja, det er vanlig å bruke lingerie, selv på sexdate..

Anonymkode: 7cb50...93c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg hadde lett tatt den der "Gidder du å komme hit litt...?" og så kaboom, men altså, jeg inkluderer den afrikanske delen når jeg synger Circle of Life på offentlig karaoke og engasjerer meg høylytt i alt fra Eurovision til pavens rumpehår, så at jeg er litt out there er ikke noe nytt for mine potensielle erobringer.

Sexy undertøy er imidlertid kult og jeg tviler på om fyren reagerer negativt på det i seg selv. Om du vil kjøre det litt safe kan du jo droppe strømpene, men de fleste vil nok om ikke tenne på det så i det minste sette pris på engasjementet. Det å lage et stort nummer ut av det ville jeg nok frarådet de fleste venninnene mine, enkelt og greit fordi a) de har ikke guts til å gjennomføre det uten at det blir kleint, (men om du har humor kan det selvsagt reddes inn) og b) det overrumpler fyren totalt fordi de ellers er ganske streite. Sistnevnte kan jo selvsagt være en bonus, men at dama viser seg å være et villdyr er vel heller noe gutta ønsker å se i praksis, ikke i form av undertøy. 

Så det spørs på personligheten din og ikke minst hva du selv vil. Vil du, kjør på. Er du i tvil, spar iallfall Marilyn-poseringa til seinere. Og lykke til!

Anonymkode: b0864...fda

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...