Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen kjære kvinner!
Tok for noen dager siden clearblue plus som viste positiv, mens alle andre tester viste negativ. Tenkte ikke noe mer over det, helt til jeg skulle ha TR på besøk. Jeg spotter som regel noen dager før, og dette gjorde jeg altså denne gangen også. Begynte lørdagen med spottingen. tysdagen (17) var jeg forbredt på at selve tanta virkelig skulle komme. Men nei, var 2 dager med spotting og ingenting mer. Nå er det kun litt brunt ich utflod, men ikke mye. Ser faktisk ut som det har gitt seg også. Men, i natt våknet jeg av utrolige smerter i magen. Det var brutalt vil jeg si, og fikk ikke sove etter dette. Har gitt seg i dag, men lurer forferdelig på hva dette kan være. tester negativt... Noen med lignende erfaring?? :ohmy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd å få en positiv test, for deretter kun å få negative.. Mensen ble også forsinket, men testene var fortsatt negative. En uke-halvannen på overtid kom mensen. Har forstått det sånn at det var en kjemisk abort/svært tidlig abort som viste deg som forsinket mensen. Hadde jeg ikke tatt den ene følsomme testen så tidlig som jeg gjorde, hadde jeg nok ikke visst at kroppen på et tidspunkt var/prøvde å være gravid :) 

Anonymkode: ba5a9...bdb

Skrevet

nei..kanskje det jeg opplever? men synes det er rart at jeg faktisk spottet... men vi får se hva som skjer i løpet av neste uke :-) tuusen takk for svar :duskedame:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...