Gå til innhold

Frisør gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal ta med gutten min på 1 1/2 til frisøren. Han har masse tykt hår i lik lengde og nokså langt. Det står litt ut på sidene siden det er så tykt å fyldig. Lurte litt på å klippe det litt kortere på siden å beholde lengden på toppen. Men så er jeg så usikker. Er han litt for liten til en sånn type sveis?

Anonymkode: ec1f4...e67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare moro med sveis! Lurer mer på hvordan han skal klare å sitte i ro....?? Min hadde nektet i alle fall, haha!

Anonymkode: fbd65...2b4

Gjest Blomsterert
Skrevet

Lurer på om jeg skal ta med gutten min på 1 1/2 til frisøren. Han har masse tykt hår i lik lengde og nokså langt. Det står litt ut på sidene siden det er så tykt å fyldig. Lurte litt på å klippe det litt kortere på siden å beholde lengden på toppen. Men så er jeg så usikker. Er han litt for liten til en sånn type sveis?

Anonymkode: ec1f4...e67

Syns han hørtes sjarmerende ut,men helt ok med en frisyre også.Min sønn hadde langt hår med krøllet,og hadde hestehale da han var fem.Han hadde aldri ever sittet rolig i en frisørsalong :-D Klipte han selv da han ble ertet for sitt hår,men det gikk bra det,heldigvis! 

Hvis han vil,og klarer sitte rolig,så ok :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...