AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Lurer på om jeg skal ta med gutten min på 1 1/2 til frisøren. Han har masse tykt hår i lik lengde og nokså langt. Det står litt ut på sidene siden det er så tykt å fyldig. Lurte litt på å klippe det litt kortere på siden å beholde lengden på toppen. Men så er jeg så usikker. Er han litt for liten til en sånn type sveis? Anonymkode: ec1f4...e67
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Bare moro med sveis! Lurer mer på hvordan han skal klare å sitte i ro....?? Min hadde nektet i alle fall, haha! Anonymkode: fbd65...2b4
Gjest Blomsterert Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Lurer på om jeg skal ta med gutten min på 1 1/2 til frisøren. Han har masse tykt hår i lik lengde og nokså langt. Det står litt ut på sidene siden det er så tykt å fyldig. Lurte litt på å klippe det litt kortere på siden å beholde lengden på toppen. Men så er jeg så usikker. Er han litt for liten til en sånn type sveis?Anonymkode: ec1f4...e67Syns han hørtes sjarmerende ut,men helt ok med en frisyre også.Min sønn hadde langt hår med krøllet,og hadde hestehale da han var fem.Han hadde aldri ever sittet rolig i en frisørsalong :-D Klipte han selv da han ble ertet for sitt hår,men det gikk bra det,heldigvis! Hvis han vil,og klarer sitte rolig,så ok :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå