Sheerlove Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Hei! I år skal jeg kjøpe meg en ny vinterjakke, men lurer på om svea fortsatt er inn? Jeg syntes modellene er veldig fine men er det verdt det? Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Kjøpte Cubus sin ifjord, og årets Sveamodell i år. Ingen tvil om at Svea jakken er mye varmere og i bedre kvalitet(i tillegg til at jeg personlig synes den er mye finere), men var fornøyd med jakken fra Cubus ifjord også. Hvis du er veldig opptatt av pris, ville jeg gått for Cubus. Jeg kjøpte Svea fordi jeg synes at de er veldig fine, og bryr meg ikke om det er "inn" eller ikke. Men har sett veldig mange som går med dem på studiestedet mitt og ellers i byen, så det virker som at de fortsatt er ganske populære! Anonymkode: 41056...dc2
Sirah Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Svea uten tvil. En helt annen kvalitet enn Cubus.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Var ikke dette veldig ytterpunkter? Jeg har svea, og ville ikke engang vurdert noe fra Cubus. Har de vinterjakker liksom? Anonymkode: ba561...245 1
Gjest Tigress Skrevet 20. november 2015 #5 Skrevet 20. november 2015 Altså, ein bør ikkje kjøpe vinterjakker etter kva som er inn - ein bør kjøpe god kvalitet i ein klassisk fasong som passar ein bra, så får ein god valuta for pengane.
peppermyntete Skrevet 20. november 2015 #6 Skrevet 20. november 2015 Ingen av delene, men hvis jeg må velge blir det Cubus fordi jeg er sterkt i mot måten disse dyre merkejakkene fremmer dyremishandling. Om så akkurat den jakken er "sertifisert" så hjelper det fint lite for trenden de er med på å opprettholde der tusenvis av uskyldige dyr må lide fordi vi vil pynte oss... 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #7 Skrevet 20. november 2015 Altså, ein bør ikkje kjøpe vinterjakker etter kva som er inn - ein bør kjøpe god kvalitet i ein klassisk fasong som passar ein bra, så får ein god valuta for pengane.Amen! Anonymkode: d5444...bbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå