Gå til innhold

Irriterer meg lett over andre, fordi ting som koster andre mye koster meg så lite..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje noe rar tittel, men jeg kan f.eks måke snø og gjøre slike nyttige ting uten å kreve å ta betalt for det. Jeg gjør ting som andre ofte skal ha betalt for. Nei jeg utsletter ikke meg selv for andre. 

Jeg ser folk går og kaster snus, røyk og søppel på gatene, selv om det står søppeldunker over alt. Selv kaster jeg der. Fordi jeg tenker hvor mye finere det hadde vært dersom alle gjorde det. 

Jeg fikk jobbe ekstra en gang fordi jeg var den som sa ok til å jobbe for vanlig lønn og ikke 100% tillegg som visse andre skulle ha. 

Jeg liker mye bedre å gå trepper enn å ta heis. Jeg går også gjerne foran å ta bilen, dessuten er det raskere fordi jeg ville brukt en evighet dersom jeg skulle stått i rushtrafikken. (folk som har kortere vei enn meg kjører, og nei de har ikke barn).

Jeg lar være å kjøpe forurensende mat, fordi jeg tenker på hvor mange det er som kjøper for mye for så å kaste halvparten. 

Jeg vil gi mat som skal kastes fra restauranter, butikker o.l til uteliggere og andre som lever på sult. Slik ville også uteliggerne sluppet å bruke av pengene fra en dag og blakket seg på mat.

Jeg bruker keepcup istedet for å ta nye pappkrus hele tiden. 

Er jeg sær?

Anonymkode: 2324f...fd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er keepcup?

Anonymkode: 9ac73...69f

• Liker 1
Skrevet

Du verden så perfekt du er da?

Anonymkode: 9eefd...4ec

• Liker 4
Gjest Blomsterert
Skrevet

Kanskje noe rar tittel, men jeg kan f.eks måke snø og gjøre slike nyttige ting uten å kreve å ta betalt for det. Jeg gjør ting som andre ofte skal ha betalt for. Nei jeg utsletter ikke meg selv for andre. 

Jeg ser folk går og kaster snus, røyk og søppel på gatene, selv om det står søppeldunker over alt. Selv kaster jeg der. Fordi jeg tenker hvor mye finere det hadde vært dersom alle gjorde det. 

Jeg fikk jobbe ekstra en gang fordi jeg var den som sa ok til å jobbe for vanlig lønn og ikke 100% tillegg som visse andre skulle ha. 

Jeg liker mye bedre å gå trepper enn å ta heis. Jeg går også gjerne foran å ta bilen, dessuten er det raskere fordi jeg ville brukt en evighet dersom jeg skulle stått i rushtrafikken. (folk som har kortere vei enn meg kjører, og nei de har ikke barn).

Jeg lar være å kjøpe forurensende mat, fordi jeg tenker på hvor mange det er som kjøper for mye for så å kaste halvparten. 

Jeg vil gi mat som skal kastes fra restauranter, butikker o.l til uteliggere og andre som lever på sult. Slik ville også uteliggerne sluppet å bruke av pengene fra en dag og blakket seg på mat.

Jeg bruker keepcup istedet for å ta nye pappkrus hele tiden. 

Er jeg sær?

Sær? Sikkert,men da er vi to,og flere med.Bortsett fra det ned lønn,så kjenner jeg noen som er som oss.Men jeg irriterer meg ikke over andre.Vi har ulike verdier og syn,og det syns jeg er en grei sak.

Skrevet

Jeg er sånn jeg også, så da kan vi være sære sammen. Personlig synes jeg at flere burde tenke som oss, da hadde verden vært et bedre sted.

Anonymkode: 4ad7c...b3c

Gjest chisandra
Skrevet

Ts, du høres ut som et menneske jeg strever litt etter å bli, men som jeg stort sett feiler i. :)

Skrevet

Jeg synes TS høres ganske selvgod slitsomt perfekt ut jeg. 

Anonymkode: f7e60...658

• Liker 5
Skrevet

Bra! Jeg tar opp søppel etter andre og kaster det i søpla. Jeg prøver å gjenvinne mest mulig. Kaster papp for seg, plast for seg, hermetikk for seg, elektronikk for seg, skyller tomme kartonger med melk, fløte, smør etc.

Jeg oppdrar ungene mine til å gjøre det samme.

• Liker 1
Skrevet

Du verden så perfekt du er da?

Anonymkode: 9eefd...4ec

fornærmet eller? 

• Liker 1
Skrevet

Hva er keepcup?

Anonymkode: 9ac73...69f

din egen kopp. I stedet for å ta sånne engangs pappkrus.

Skrevet

Syntes ikke du hørtes sær ut, men heller helt oppegående og normal.

• Liker 2
Skrevet

din egen kopp. I stedet for å ta sånne engangs pappkrus.

Og forskjellen på denne og en vanlig ikke-engangs-kopp (altså det de fleste av oss ganske enkelt kaller en kopp) er ...?

Ikke misforstå, jeg synes alt TS gjør er bra, og vi burde være flinkere til dette alle sammen. Jeg blir bare litt oppgitt og lettere irritert over den "hvorfor-er-ikke-alle-like-flinke-og-perfekte-som-meg-når-jeg-har-funnet-fasiten-på-livet"-holdningen. 

• Liker 3
Skrevet

Og forskjellen på denne og en vanlig ikke-engangs-kopp (altså det de fleste av oss ganske enkelt kaller en kopp) er ...?

Ikke misforstå, jeg synes alt TS gjør er bra, og vi burde være flinkere til dette alle sammen. Jeg blir bare litt oppgitt og lettere irritert over den "hvorfor-er-ikke-alle-like-flinke-og-perfekte-som-meg-når-jeg-har-funnet-fasiten-på-livet"-holdningen. 

altså keep cup er en take away kopp, som du selv eier og bruker om igjen.  

Skrevet

altså keep cup er en take away kopp, som du selv eier og bruker om igjen.  

Mulig jeg har litt tungt for det, men jeg skjønner fremdeles ikke hva som er den store forskjellen på denne og en annen kopp/termokopp.   

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes du høres normal ut. Riktignok jobber jeg aldri overtid uten å få lønnen jeg har krav på, men ellers kjenner jeg meg igjen, og tror ikke det er noe spesielt i det egentlig. Kan ikke si jeg irriterer meg så voldsomt over hva alle andre gjør da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...