AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Hva liker gutter best?Jenter som snakker åpent og ofte om følelsene sine (til og med i begynnelsen når man er i bli-kjent-fasen)?Eller jenter som er litt mer lukket og åpner seg gradvis etterhvert?Selv synes jeg det er vanskelig å åpne meg. Spesielt dersom jeg ikke helt vet hva han føler. Da er jeg redd for at jeg skal bli såret. Jeg tror på en måte at det hjelper for meg å fortrenge følelser, for dersom det ikke er gjensidig, så kan jeg fortsette å "late" som jeg ikke har hatt følelser. Synes dette er litt dumt da. Men samtidig så vet jeg ikke om det å være for åpen/tidlig åpen om følelser er så bra heller? Kan det kanskje skremme litt? Anonymkode: 97cf2...440
Version 2.0 Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Drit i hva noen menn liker best. Vær deg selv og den du finner som faktisk liker DEG, enten du er litt mer lukket eller åpen, er den mannen du kan være deg selv med. Å være seg selv og å bli elsket for det er faktisk noe av det beste man kan oppleve! 4
WubWub Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Ganske sikker på at gutter flest foretrekker jenter som er seg selv uten å gjøre seg til for å tekkes andre. 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Menn har sikkert mange ulike preferanser, og du skal ikke tvinge deg til å være noe annet enn du er. Selv er jeg veldig lukket. Jeg åpner meg nesten aldri emosjonelt overfor noen. I begynnelsen av et forhold har det aldri vært et problem, men etterhvert har jeg oppdaget at jeg kanskje tråkker meg selv på foten og ødelegger litt for meg selv ved å være så lukket. Etterhvert har jeg opplevd at partnerne mine har forventet mer åpenhet, og så har jeg ikke klart å oppfylle det. Eller så har det blitt slutt, og så i etterkant blitt fortalt at jeg er for vanskelig å komme innpå.Det finner grenser på hvor lukket man bør være. I mange tilfeller har jeg følt meg som en dørmatte, men typene mine har bare ikke skjønt det, fordi jeg later som jeg er mindre forelsket enn jeg er og at tøylene i forholdet derfor blir slakkere enn jeg ønsker. Om du føler at det er et problem for DEG, bør du kanskje forsøke å jobbe med det, på samme måte som jeg innser at jeg har mye jeg egentlig ønsker å dele med partnerne mine, men som jeg ikke får til å dele av ulike grunner. Men om du ønsker å gjøre deg mer attraktiv for andres del, blir det vanskelig, da folk foretrekker så mange forskjellige ting. Anonymkode: c4fb6...5b9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #5 Skrevet 19. november 2015 Vanskelig å si, men selv er jeg altså innadvendt og litt lukket. Jeg føler ikke så mye og prater ikke så mye om følelsene mine, bare til betrodde venner. Jeg er for det meste singel og sliter med å skaffet meg et forhold, så regner med menn flest ikke setter pris på en slik væremåte. Anonymkode: 86fcc...ed6
Gjest Minesveiper Skrevet 19. november 2015 #6 Skrevet 19. november 2015 Tror jeg liker en kombinasjon. Synes det litt rart med folk som er alt for åpne. Enkelte ting kan man holde for seg selv. Er damen for lukket vil jeg aldri få dannet en ordentlig tilknytning til henne, så det er heller ikke bra. Er normalt å åpne seg opp litt etter hvert
Gjest Gjest_mrwolf Skrevet 19. november 2015 #7 Skrevet 19. november 2015 liker jenter som er seg selv. men hu må å ha egne meninger å tørre og stå for de... møtt jenter som nikker å sier ja til alt. blir dritt lei etter en uke.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #8 Skrevet 19. november 2015 Min erfaring er at de liker noen som er åpne fra starten av. Det gjør de sikrere på hva de har med å gjøre, for menn kan også bli usikre som vi kvinner kan. Det betyr ikke at man skal øse ut hvor mye man ser for seg å gå ned kirkegulvet etter å ha kjent hverandre 4 uker, men at man ihvertfall skal være tydelig både med språk og oppførsel hva man føler der og da.Selv har jeg alltid vært en veldig lukket person etter å ha skremt vekk gutter da vi var tenåringer, men nå som 30 åring har jeg lært meg å være sann og åpen , fortelle om hvem jeg er, hva jeg tenker, hva jeg føler, ønsker meg og drømmer om, og jeg har endelig begynt å få erfare dype relasjoner etter det. Før når jeg holdt meg veldig lukket så kom jo ingen menn inn på meg og da kom jeg heller ikke inn på de , alle er redd for å vise seg sårbar slik et ekte menneske er, men alle setter pris på når andre gjør det slik at de endelig kan gjøre det selv uten å bli dømt også Anonymkode: 70444...20a
Okapi Skrevet 20. november 2015 #9 Skrevet 20. november 2015 Helt åpne. Heller sprø folk enn kjedelige. Med mindre du vil "reddes" vil jeg heller høre mer om følelsene dine enn om jobben din, selv om ikke alt er positivt.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #10 Skrevet 20. november 2015 Helt åpne. Heller sprø folk enn kjedelige. Med mindre du vil "reddes" vil jeg heller høre mer om følelsene dine enn om jobben din, selv om ikke alt er positivt.Hva legger du i "reddes" ? Ren sutring, eller at man forteller om dårlige dager og opplevelser en gang i blandt også?Jeg foreksempel, er deprimert, og håper ikke det oppfattes som at jeg vil "reddes" eller klager bare fordi jeg sier at "beklager jeg er for deprimert til å kunne være glad rundt deg i dag så da får vi heller ses en annen gang" Anonymkode: 70444...20a
Okapi Skrevet 20. november 2015 #11 Skrevet 20. november 2015 Hva legger du i "reddes" ? Ren sutring, eller at man forteller om dårlige dager og opplevelser en gang i blandt også?Jeg foreksempel, er deprimert, og håper ikke det oppfattes som at jeg vil "reddes" eller klager bare fordi jeg sier at "beklager jeg er for deprimert til å kunne være glad rundt deg i dag så da får vi heller ses en annen gang"Anonymkode: 70444...20aJeg mener sånne som er opphengt i ett enormt problem (familieforhold, vennedrama, angst, arbeidsløshet, etc.), snakker om det i ett sett og har en forventning om at du skal ordne opp i det for dem. Når det gjelder depresjon er det jo ikke noe galt i å snakke om det, men vær forsiktig med å gjøre det til en så stor del av din identitet at du blir "hun deprimerte". Jeg kjenner "hun med ME" og "han med aspergers", og jeg tror ikke det er beskrivelse de ville vært fornøyde med, selv om det er omtrent alt de snakker om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå