Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg handlet der sist i 2010 eller 2011, bestilte blant annet ting fra Too Faced og Versace (pluss en haug med andre ting) og var veldig fornøyd! Men, mange hevder at det som selges er fake? Jeg har aldri mottatt noe som har vært shady derfra, men som sagt er det lenge siden jeg har handlet der. 
Kunne virkelig tenkt meg å handle inn litt ny sminke til jul, og strawberrynet har så mange merker jeg ikke får tak i på noen av de norske nettbutikkene. (For så vidt det samme med de fra f.eks. usa, for der finnes det en haug med merker de ikke sender til norge...) 

Som sagt, ingen dårlige erfaringer selv, men vil gjerne høre fra noen fler... Er virkelig "horror-historiene" ekte? Setter pris på ALLE svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare bestilt derfra to ganger, den ene gangen var det en parfyme fra Hugo Boss, den andre gangen var det en kajal fra Lancôme og en mascara fra YSL. Dette er et par år siden nå, men jeg var veldig fornøyd begge gangene, og tvilte aldri på at produktene var ekte.

• Liker 1
Skrevet

Har ofte handlet der, og har vært veldig fornøyd😊 Tviler på de hadde klart å holdt det gående så lenge om de solgte "fake" produkter. Men klart: "alle" frisører, hudpleiere og parfymerier vil jo gjerne påstå noe annet...😜

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar! :) Sjekket litt opp der nå, men så jo at det hadde blitt så himla dyrt! Hadde helt glemt at kronen faller og alt annet styrker seg om dagen :( 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...