AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Ja, jeg skal på julebord:PJeg føler egentlig ikke så veldig mye behov for shaping undertøy, hadde det ikke vært for at jeg får veldig tydelige valker av BH'en på ryggen uansett størrelse. Lekkert. Andre legger på seg fett på magen, rumpa, lårene, osv. Jeg legger på meg på ryggen Så jeg lurte på om noen hadde sett shaping undertøy noe sted i Trondheim som har hel rygg, altså ikke stropper? Fant bare shaping med stropper i byen forleden og som bare forsterker problemet:\ Anonymkode: c3ed9...068
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Jeg har fått veldig god hjelp på She. Der kjøpte jeg underkjole med sånn fast truse som stoppet mine bhvalker. Det var stropper, men stropper som du hanket sammen med bhen så det funka kjempebra. Null valker på meg. Anonymkode: c99a3...585
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #3 Skrevet 20. november 2015 Jeg har fått veldig god hjelp på She. Der kjøpte jeg underkjole med sånn fast truse som stoppet mine bhvalker. Det var stropper, men stropper som du hanket sammen med bhen så det funka kjempebra. Null valker på meg. Anonymkode: c99a3...585Åh, takk for tips! Da skal jeg sjekke der:) Anonymkode: c3ed9...068
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #4 Skrevet 20. november 2015 Du har sikkert kjolen klar, så dette blir litt på siden - men jeg synes det hjelper å velge klær med litt robuste tekstiler. Tynne tekstiler følger hver minste lille valk og avslører mer Anonymkode: 17025...772
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #5 Skrevet 20. november 2015 Har du vært på Reimers? Jeg har en veldig bra underkjole fra Triumph som ikke skaper valker. Anonymkode: 6334a...1c9
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #6 Skrevet 20. november 2015 Har du vært på Reimers? Jeg har en veldig bra underkjole fra Triumph som ikke skaper valker.Anonymkode: 6334a...1c9Jeg var innom Reimers som ligger i midtbyen, men de jeg så så ikke ut som shaping så prøvde dem jo ikke. Men kan ta en nærmere titt:) Anonymkode: c3ed9...068
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå