Gå til innhold

Kjærlighets sorg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg har vært i forhold i 7 år nå, det er slutt nå.

Det er han som har gått i fra meg pga at han ikke har de samme følelsene som det jeg har.

Jeg har aldri hatt noen annen seriøs forhold kjæreste så jeg vet vell ikke helt hva jeg går til.

Har det så opp og ned i dagene, noen dager går det bra mens andre dager skriker jeg hele tiden og er deppa. det er så vondt og jeg føler meg så tom innvendig.. </3

Prøver være så mye med venner og familie som jeg kan.
Vi skal også ha julebord på samme plass, noe som jeg også gruer meg til siden han er jo der også.

Har noen tips for å komme seg forbi og over eksen?

Mvh meg

Anonymkode: 5f393...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Føler med deg :( Men det er nok ei fattig trøst...Jeg synes det høres ut som om du gjør det beste du kan ut av dette når du prøver å være med venner og familie. Ta godt vare på deg selv :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hei.

jeg har vært i forhold i 7 år nå, det er slutt nå.

Det er han som har gått i fra meg pga at han ikke har de samme følelsene som det jeg har.

Jeg har aldri hatt noen annen seriøs forhold kjæreste så jeg vet vell ikke helt hva jeg går til.

Har det så opp og ned i dagene, noen dager går det bra mens andre dager skriker jeg hele tiden og er deppa. det er så vondt og jeg føler meg så tom innvendig.. </3

Prøver være så mye med venner og familie som jeg kan.
Vi skal også ha julebord på samme plass, noe som jeg også gruer meg til siden han er jo der også.

Har noen tips for å komme seg forbi og over eksen?

Mvh meg

Anonymkode: 5f393...dd8

Det er så vondt... Jeg vet hvordan du har det.

Jeg må ærlig talt si at min forelskelse for eksen er ennå ikke stoppet.... Jeg hadde håpet at den skulle slutte..  før aksepterte jeg ikke følelsen, men nå aksepterer jeg den. Jeg har følelser for han, og sånn er det. Nå når jeg aksepterer de så har jeg det bedre. Man skal ikke lyve til seg selv om hvilke følelser man har. Og jeg mener at aksepterer man følelsene så er man på riktig vei i livet.

Men kan si deg en trøst: Og det er at hvis han ikke føler det samme for deg, så skal du bare tenke: at det er viktig at du har fått sagt hva du føler for han, og mer kan du ikke gjøre. Da har du gjort din jobb, med å fortelle hva du føler for han. Det er jo en lettelse i seg selv. Bedre å ha sagt det - og tape, enn å ha aldri sagt det.  Her har du en lenke der det står om situasjonen din: Ta vare på deg selv, pleie deg selv, unn deg noe å glede deg til og glede deg over, tenk på å ivareta deg selv. Men la også tankene på han komme. Men finn noen gleder i situasjonen. Det kan ta tid å komme over det. Man går gjennom en tankeprosess. Jeg på min side: håper på at meg og eksen min i allefall kan være venner, selv om han ikke ville ha forhold. Sånn er situasjonen for meg :) .  Les disse rådene i linken her og :

http://www.elitesingles.no/radgiver/forhold/kjaerlighetssorg

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...