Gå til innhold

dere som bruker lang tid på do, hva gjør dere der inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som alltid bruker veldig lang tid på do. Altså på selve toalettet. Hvordan går det an å bruke så lang tid på do når man bare skal tisse? Må ofte vente utenfor i mange minutter før hun er ferdig.  Dere som bruker lang tid, hva gjør dere der inne? 

Anonymkode: 3241b...2db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går på do :laugh:

Anonymkode: 58570...ec7

• Liker 3
Skrevet

Kanskje hun onanerer? 

Anonymkode: f70be...684

Skrevet

Jeg masturberer og poster bilder til /r/gonewild på reddit. Mye morsommere en ustimulerende samtaler.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Jeg spiller på mobilen (men gjør ikke det når jeg er på, eller har, besøk).

Anonymkode: 524ac...5de

Skrevet

Jeg har alltid innbilt meg at damer fikser på sminke og hår når de bruker lang til på do...

Skrevet

Jeg forsøker antageligvis å drite eller få ut luft. Jeg plages med IBS,

Anonymkode: e56af...3a2

• Liker 1
Skrevet

Akkurat på er jeg på KG. ;) 

Tisse går som regel fortere, men om noen hadde stått utenfor og ventet hadde blitt stresset og sikkert ikke fått til å tisse med en gang.

Anonymkode: 392af...901

Skrevet

Jeg har en venninne som alltid bruker veldig lang tid på do. Altså på selve toalettet. Hvordan går det an å bruke så lang tid på do når man bare skal tisse? Må ofte vente utenfor i mange minutter før hun er ferdig.  Dere som bruker lang tid, hva gjør dere der inne? 

Anonymkode: 3241b...2db

jeg gjemmer seg fra barna mine for å sjekke eposten, facebook eller forum eller bare sitte å ha mulighet for å "samle tankene" ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser på film

• Liker 1
Skrevet

Akkurat nå er badet det varmeste rommet i leiligheten, så jeg varmer meg der inne. Også halvsover jeg innimellom om det er tidlig/sent, synger litt for meg selv, sjekker diverse nettsider. Osv osv. Om jeg gror fast der inne bruker jeg kanskje 95% av tiden på noe annet enn å gå på toalettet.

Skrevet

På offentlig toalett er det en del kvinner som bruker tid på å dekke til dosetet med papir. Bytting av tampong, bind eller lignende tar også noe tid. Ellers er det også noen som bare er trege av natur. Ganske irriterende når det er lang toalettkø. 

Anonymkode: a178a...8d2

Skrevet

Napper bryn, sjekket mobil/nyheter, sjekker kviser/sorte prikker, generelt slapper av(småbarnsmor, og dassen er det eneste stedet jeg kan være alene et par minutter....) skriver ned ting og huske, middagsplaner fremover, sjekker kalenderen min, 

Skrevet

Chiller og spiller på mobilen!

Skrevet

Jeg har også ei sånn venninne. Hun er den eneste jeg kjenner som bruker hundre år på å gå på do. Skikkelig irriterende.

• Liker 1
Skrevet

Har dere mobilen med på badet? 

Anonymkode: c3645...5f7

Skrevet

Bruker folk virkelig 30 minutt på do når de er på besøk? Jeg kan godt bruke lang tid(10-15min) på do for å få fred og varme, selv om jeg egentlig er ferdig. Er ganske koselig å være på do :) Do i mitt hjerte :hjertesmil:

Skrevet

Jeg sjekker kviser, sjekker fb, wf, og hvor mange skritt jeg har gått. Ser på mail/sletter mail. Noen ganger ser jeg meg selv dypt inn i øynene og lurer på om han jeg er forelska i ser interessen....

Og når jeg har gjort noe dumt, så ser jeg også inn i øynene mine og rister på hodet med ett megetsigende blikk.

Sjekker musklene på magen i speilet, og kroppen før jeg går ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...