AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 jeg liker veldig godt en gutt i skolen min, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få kontakt med han. jeg vet ikke om han liker meg, fordi jeg aldri har snakket med han. problemet er også at jeg ikke har noen venner til felles, så da vet jeg i hvertfall ikke hvordan jeg skal snakke med han. tør heller ikke å gå bort til han, fordi han alltid er med vennene sine og fordi jeg er redd for hva han vil tenke når jeg kommer bort til han plutselig. er det noen som har tips til hvordan jeg kan bli kjent med han? Anonymkode: aaa79...be9
lille_myyy Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Har du noen felles hobby, eller noe lignende du kan møte han på, utenfor skolen? Kanskje noe idrett eller lignende? Ellers ville jeg ha forsøkt å fått blikkontakt med han når du går forbi han, og sende et forsiktig og sjarmerende smil. Prøv sagte men sikkert å bygge en relasjon til han på en måte, som gjør at han legger merke til det
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Liker du en gutt uten å ha snakket med han noen gang? Da betyr det at du synes fyren er kjekk.For alt du veit er han en skikkelig drittsekk. Så hvis du aldri tør å gå bort til han, overbevis deg selv om at han egentlig er det store rasshølet, så kan du istedet bare være glad du ikke kjenner vedkommede. Anonymkode: 714e7...959 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Har du noen felles hobby, eller noe lignende du kan møte han på, utenfor skolen? Kanskje noe idrett eller lignende? Ellers ville jeg ha forsøkt å fått blikkontakt med han når du går forbi han, og sende et forsiktig og sjarmerende smil. Prøv sagte men sikkert å bygge en relasjon til han på en måte, som gjør at han legger merke til det tror ikke vi har noen felles hobbyer, så det blir litt vanskelig Anonymkode: aaa79...be9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #5 Skrevet 19. november 2015 Liker du en gutt uten å ha snakket med han noen gang? Da betyr det at du synes fyren er kjekk.For alt du veit er han en skikkelig drittsekk. Så hvis du aldri tør å gå bort til han, overbevis deg selv om at han egentlig er det store rasshølet, så kan du istedet bare være glad du ikke kjenner vedkommede.Anonymkode: 714e7...959tror ikke han er en rasshøl. han ser veldig grei ut og slikt, men bare det at jeg ikke vet hvordan jeg skal snakke med han og sånt Anonymkode: aaa79...be9
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #6 Skrevet 20. november 2015 Vel, jeg ble den kuleste og diggeste dama når jeg tok mot til meg å gikk rett bort til en kjekkas i skolegården og sa han var kjekk og spurte om han ville ha nummeret mitt.Er ganske usikker og ikke spesielt pen men tok det som et morsomt eksperiment for å se om jeg greide å tøye mine egne frykter. Det klarte jeg og siden har jeg aldri vært redd for å ta kontakt med en mann, for det er det som har vist seg at man vinner frem med, og ikke bare gå å ha lyst på han i hemmelighet og aldri få han Anonymkode: 23c7c...adf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå