Gå til innhold

Mister interessen av at ting går bra..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sikkert helt koko loco, men med en gang ting går veldig bra i kjærlighetslivet uten noen utfordringer så mister jeg interessen. Jeg har nesten behov for at det skal oppstå litt usikkerhet og at jeg sliter med å vite hvor jeg har hun/han for at hun/han klarer å holde på interessen min. Trygghet og stabilitet er for meg det samme som mangel på følelser, og fører til at jeg begynner å kjede meg og egentlig bare må dumpe personen og gå videre.

Hva er galt med meg?

Anonymkode: 181f0...d56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt å føle sånn. Helt til man blir eldre og har fått erfare å nyte det som er lykke her og nå. 

Skrevet

Jeg vil tippe at du er for pen for deg selv, evnt. den du er sammen med. Bekreftelsen avtar, og dermed mister du interessen.

Tror ikke jeg er for pen for meg selv. Skjønte ikke helt hva du legger i det?
Hva kan jeg gjøre annerledes da?

Alle relasjoner starter jo som noe usikkert og spennende, så vil det jo på et tidspunkt gå over til å bli noe trygt og stabilt.. Og med en gang det bikker over til dette punktet så avtar følelsene mine i takt med at relasjonen blir tryggere.

Det er fryktelig frustrerende, for nå er jeg kommet til et punkt hvor jeg er livredd for å holde på med en mann ettersom jeg føler at jeg er dømt til å miste følelsene på et tidspunkt og dermed måtte gjøre det slutt og såre han.

TS

Skrevet

Tror ikke jeg er for pen for meg selv. Skjønte ikke helt hva du legger i det?Hva kan jeg gjøre annerledes da?

Alle relasjoner starter jo som noe usikkert og spennende, så vil det jo på et tidspunkt gå over til å bli noe trygt og stabilt.. Og med en gang det bikker over til dette punktet så avtar følelsene mine i takt med at relasjonen blir tryggere.

Det er fryktelig frustrerende, for nå er jeg kommet til et punkt hvor jeg er livredd for å holde på med en mann ettersom jeg føler at jeg er dømt til å miste følelsene på et tidspunkt og dermed måtte gjøre det slutt og såre han.

TS

Du søker spenning og eventyr som playere typen bringer på bordet. 

Er egentlig rart at du blir ansett som en investering for dem som ønsker noe mer enn å leve resten av livet i nuet. 
Så du bør nok være mer selektiv med hvilke mannfolk du ønsker å tiltrekke. For deg så er det jo best å bare være single med masse ONS og kortvarige spontane eventyr hvor ikke noe stikker særlig dypt ? 

Anonymkode: cfdb1...b9a

• Liker 1
Skrevet

Jeg mente ikke at du definitivt var sånn. Jeg sa bare at jeg tippet at du var sånn, så hvis du ikke mener det er riktig, trenger du ikke å legge noe i det.

Er du glad i bekreftelser fra gutter og menn, mer enn venninner..? Liker du en fyr fordi han kan virke vanskelig å få? Og så når du først har fått han, så er han ikke så interessant lenger, fordi det kan jo hende du finner noen bedre?

Er vel glad i å bli likt, om man kan si det på den måten. men jeg har ikke noe behov for å være midtpunkt. Har heller ikke noe behov for å hele tiden få bekreftelser. Jeg er vel svært selvstendig og føler aldri at jeg har noe behov for noen andre (altså menn). Venner har jeg behov for.

Jeg liker en utfordring, så ja. Jeg liker ofte menn som er attraktive og som jeg tenker at kan være vanskelig å få, så får jeg dem. De begynner å planlegge framtiden med meg, de viser at de vil ha et forhold, jeg får noia og begynner å revurdere hva jeg føler angående de, så blir jeg usikker på om jeg i det hele tatt liker de (Til tross for at jeg var sikker på dette når jeg var usikker på om jeg kunne få de..). Da kommer jeg som regel fram til at jeg ikke føler nok, eller "hva/hvis jeg finner noen bedre?".
- Så du har sikkert rett i det, men jeg har ikke lyst til å føle det på den måten. Så noe må jeg jo begynne å gjøre annerledes? Jeg kan ikke drive og få menn forelsket for deretter å dumpe dem...

TS

Skrevet

Du søker spenning og eventyr som playere typen bringer på bordet. 

Er egentlig rart at du blir ansett som en investering for dem som ønsker noe mer enn å leve resten av livet i nuet. 
Så du bør nok være mer selektiv med hvilke mannfolk du ønsker å tiltrekke. For deg så er det jo best å bare være single med masse ONS og kortvarige spontane eventyr hvor ikke noe stikker særlig dypt ? 

Jeg skulle sikkert holdt på med en player, men de såkalte "playerne" ender jo opp med å ville ha barn og alt mulig med meg. Så da dreper de spenningen litt. Neida fra spøk til alvor..

Hvilke menn mener du at jeg skal prøve å tiltrekke meg da? Jeg har jo en genuin interesse for mennene når jeg først treffer dem, det er først når spenningen avtar at hele interessen min også forsvinner. Da er jeg jo blitt glad i personen og, så da er det ganske jævlig å dumpe dem.

ONS er ikke noe for meg, så akkurat det hadde ikke fungert. Når det kommer til kortvarige, spontane eventyr så Ja-takk. Jeg har et stort behov for spenning utover normalen. Problemet er bare at jeg ikke kan drive og skaffe meg kortvarige flørter hele tiden.. Man må vel etablere seg på et tidspunkt. Fuckfriend har jeg også prøvd, og det fungerte egentlig veldig fint for min del. Helt til han ble forelsket..

Har du andre forslag utover ONS, så mottas de med stor takk. Jeg er tross alt ikke ute etter å såre folk, jeg har bare lyst til å finne noen som klarer å opprettholde følelsene mine over tid..

TS

Skrevet

Forpliktelsesangst?

Hva gjør man med det da?
TS

Skrevet

Hva gjør man med det da?TS

Spørs vel hvor alvorlig dette er. Samtaleterapi?

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle sikkert holdt på med en player, men de såkalte "playerne" ender jo opp med å ville ha barn og alt mulig med meg. Så da dreper de spenningen litt. Neida fra spøk til alvor..

Hvilke menn mener du at jeg skal prøve å tiltrekke meg da? Jeg har jo en genuin interesse for mennene når jeg først treffer dem, det er først når spenningen avtar at hele interessen min også forsvinner. Da er jeg jo blitt glad i personen og, så da er det ganske jævlig å dumpe dem.

ONS er ikke noe for meg, så akkurat det hadde ikke fungert. Når det kommer til kortvarige, spontane eventyr så Ja-takk. Jeg har et stort behov for spenning utover normalen. Problemet er bare at jeg ikke kan drive og skaffe meg kortvarige flørter hele tiden.. Man må vel etablere seg på et tidspunkt. Fuckfriend har jeg også prøvd, og det fungerte egentlig veldig fint for min del. Helt til han ble forelsket..

Har du andre forslag utover ONS, så mottas de med stor takk. Jeg er tross alt ikke ute etter å såre folk, jeg har bare lyst til å finne noen som klarer å opprettholde følelsene mine over tid..

TS

Du ønsker menn som kan kunsten med å spille på hele ditt følelsesregister ...fra high til low fra et øyeblikk til det neste.

Det er forsåvidt samme grunn til at kvinnfolk like spontane og ustabile menn å være sammen med. 
De er avhengig av det rushet...så da blir det for deg å finne en slike type mann. 

Skrevet

Du ønsker menn som kan kunsten med å spille på hele ditt følelsesregister ...fra high til low fra et øyeblikk til det neste.

Det er forsåvidt samme grunn til at kvinnfolk like spontane og ustabile menn å være sammen med. 
De er avhengig av det rushet...så da blir det for deg å finne en slike type mann. 

Jeg liker rushet ja, og jeg liker å føle mye på godt og vondt. Både i kjærlighetslivet og alle andre arenaer egentlig.
Men jeg har helst ikke lyst til å bli med på jakten på kjærligheten på lukket avdeling... Heh.

Så det hadde vel vært enda bedre, om jeg kunne lære meg til å like normale relasjoner! Men det er kanskje ikke mulig.

TS

Skrevet

Spørs vel hvor alvorlig dette er. Samtaleterapi?

Mulig du har et poeng, jeg burde kanskje skaffe meg en psykolog. Føler dog ikke at dette er alvorlig nok, og jeg har ikke lyst til å ta plassen til andre som har større problemer enn dette her.

ts

Skrevet

Det du trenger er en dramaqueen. 

Er ganske laidback som person, så det er aldri drama rundt meg. Skjønner at du er delvis spydig med din kommentar, men ja, kanskje det er akkurat det jeg trenger. En som kan lage masse liv og røre rundt seg så jeg kan få spenningen min ut av det..

Ts

Skrevet

Jeg liker rushet ja, og jeg liker å føle mye på godt og vondt. Både i kjærlighetslivet og alle andre arenaer egentlig.Men jeg har helst ikke lyst til å bli med på jakten på kjærligheten på lukket avdeling... Heh.

Så det hadde vel vært enda bedre, om jeg kunne lære meg til å like normale relasjoner! Men det er kanskje ikke mulig.

TS

Det er ikke noe galt med deg ..alle jenter er slik, bare du har en sterkere avhengighet til det.

Du kan ikke gjøre noe med det...det blir en del vanskeligere for deg å finne en type som jevnlig kan spille på ditt følelsesregister på den måten. For det er krevende...selv for en som har litt ADHD og er veldig spontan av seg av natur. 

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke noe galt med deg ..alle jenter er slik, bare du har en sterkere avhengighet til det.

Du kan ikke gjøre noe med det...det blir en del vanskeligere for deg å finne en type som jevnlig kan spille på ditt følelsesregister på den måten. For det er krevende...selv for en som har litt ADHD og er veldig spontan av seg av natur. 

Kan du sende meg en slik type takk?

Jeg er veldig impulsiv selv, så det hadde kanskje blitt for mye av det gode om han var like spontan som meg. Men det er vel verdt et forsøk!

TS

Skrevet

Jeg liker rushet ja, og jeg liker å føle mye på godt og vondt. Både i kjærlighetslivet og alle andre arenaer egentlig.Men jeg har helst ikke lyst til å bli med på jakten på kjærligheten på lukket avdeling... Heh.

TS

Jeg kan forøvrig si at jeg som mann har om ikke større problemer andre veien med damer. 

Jeg er stabil, snill gutt og det der....det er i utgangspunktet turn-off og jeg sliter ufattelig med å få kjæreste pga jeg er slik.
Selv om jeg igrunnen ser helt OK av utseende. Jeg er over 30år også og selvstendig så det har ikke blitt bedre med alderen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...