Gjest Keikolina Skrevet 20. november 2015 #21 Del Skrevet 20. november 2015 (endret) Peppermynte sukkertøy, men det finnes ikke lenger. Og heller ikke de sitroner dropsene eller de samme posene det var 3 forskjellige farger i og noe mamma spiste mye av da jeg var liten, var noe som lignet nonstop, men de var større og var i lilla rosa og hvitt. Mener de er i bridge blandingen.Edit: Opera mints het de. Endret 20. november 2015 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #22 Del Skrevet 20. november 2015 Brigdeblanding, engelsk toffee, kongen av danmark, after eight, kremtopper Anonymkode: 046f7...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 20. november 2015 #23 Del Skrevet 20. november 2015 Fruktnøtt. Twist. Mandelstang. Sfinx konfekt. Krembanan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 20. november 2015 #24 Del Skrevet 20. november 2015 Mandelstang :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 21. november 2015 #25 Del Skrevet 21. november 2015 KnottStimorol (rød/blå, med sukker. Bestefar hadde alltid en pakke på seg når vi var på fisketur)Båtis og Gullpinne-isIsbredropsBentasil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #26 Del Skrevet 22. november 2015 Kandissukker, det hadde alltid mormor i kjøkkenskapet, og vi barnebarn fikk en bit hver til å suge på avogtil Anonymkode: 046f7...1c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #27 Del Skrevet 22. november 2015 Det snopet mine besteforeldre brukte (de ville alle vært godt over 100 om de hadde levd i dag) er kokesjokolade, kremtopp, mokkabønner, fylte kamfer og solo. Anonymkode: b99cf...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #28 Del Skrevet 23. november 2015 Mandelstang som jeg akkurat nå sitter og spiser Anonymkode: bbfbc...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 23. november 2015 #29 Del Skrevet 23. november 2015 Mandelstang som jeg akkurat nå sitter og spiser Anonymkode: bbfbc...08eDen er vel av nyere dato . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 23. november 2015 #30 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Jeg er vel nesten(?) gamlis selv, men for meg er det engelsk godteri (i 6- eller 8-kantede metallbokser, husker ikke navnet), mokkabønner og kamferdrops. Endret:Navnet er "Quality Street": http://www.sirjmbarrie.com/adaptations/derive_quality_street_1.gif Endret 23. november 2015 av Dolce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 24. november 2015 #31 Del Skrevet 24. november 2015 Den er vel av nyere dato .Ikke ta dette ille opp, men nå var det vel strengt tatt ikke gammelt godteri denne tråden handler om, men godteri man forbinder med eldre mennesker For øvrig har Mandelstang blitt produsert helt siden 1897, og er dermed en av de eldste sjokoladene på markedet, så om man er riktig uheldig kan man kanskje komme borti noe ganske gammelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 24. november 2015 #32 Del Skrevet 24. november 2015 Ikke ta dette ille opp, men nå var det vel strengt tatt ikke gammelt godteri denne tråden handler om, men godteri man forbinder med eldre mennesker For øvrig har Mandelstang blitt produsert helt siden 1897, og er dermed en av de eldste sjokoladene på markedet, så om man er riktig uheldig kan man kanskje komme borti noe ganske gammelt Jeg tar det ikke ille opp. Det var et (kanskje mislykket) forsøk på å være morsom . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå