Gjest Gjest_mrwolf Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Da er det snart jul igjen. og dette året blir man hel alene. flere som er alene juleaften i år? og hva gjør dere ? For min del så setter jeg på julemusikk og lager til ribbe, pinnekjøtt, medisterkaker og småpølser, tilbehør som surkål poteter, kålstuing. grønnsaker, kjøper inn juleøl samt ser på tv å nyter en drink eller to. 2
drikkerbrushverdag Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Det høres koselig ut! Viktig å lage litt høytid selv om man er alene 2
Lady T Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Imponerende ✨ønsker deg en fin jul! 🎄 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Da er det snart jul igjen. og dette året blir man hel alene. flere som er alene juleaften i år? og hva gjør dere ? For min del så setter jeg på julemusikk og lager til ribbe, pinnekjøtt, medisterkaker og småpølser, tilbehør som surkål poteter, kålstuing. grønnsaker, kjøper inn juleøl samt ser på tv å nyter en drink eller to. Feirer du jul alene frivillig? Anonymkode: 4f5f3...03d
Sebrastriper Skrevet 19. november 2015 #5 Skrevet 19. november 2015 Jeg skal også feire alene! Jobber til klokken 5 på julaften og familien min reiser langt bort, så da blir det feiring alene siden jeg ikke får kommet meg dit etter jobb. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre enda, har akkurat flyttet hjemmefra og kan ikke skryte på meg noen kokkekunnskaper, så satser på at mamma lager noen medisterkaker jeg kan varme sammen med julepølser. Også blir det vel å se på litt julefilmer og bare slappe av!
Gjest Gjest_mrwolf Skrevet 19. november 2015 #6 Skrevet 19. november 2015 Feirer du jul alene frivillig? Anonymkode: 4f5f3...03dikke frivillig nei. litt håpløst å få en tur retur billett til himmelen om jeg skal feiere med familien. 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #7 Skrevet 19. november 2015 Jeg var alene på julaften for to år siden og det var helt OK: jeg spiste lutefisk og så på tv og koste meg i eget selskap. Første juledag kom sønnen min hjem og da spiste vi ribbe og åpnet pakker og resten av jla vaar jeg sammen med venner og familie. Men selve julaften var jeg alene og det var ikke trist i det hele tatt. Anonymkode: 9f879...06d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå