Gå til innhold

Tinder etter oppdatering

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_TSX80
Skrevet (endret)

Noen her som har lagt merke til hvor sugent Tinder har blitt etter oppdateringen her om dagen?

1. 60% av alle profiler er bots.

2. De krever nå at du røper hvor du har gått på skole, og evnt. hvor du jobber. (Sikkert for å hindre bots, but still)

3. Øyeblikksbilder er fjernet

4. Chatten er ubrukelig, meldingene kommer frem hvis man er heldig.

5. Appen henger seg opp like mye som før, om ikke enda mer.

- Eller er det bare meg?'

Håper de fortsetter å ødelegge sin egen tjeneste. Hadde vært supert med en datingverden UTEN dritt som Tinder egentlig. Jeg lurer på hva suksessraten er på Tinder i forhold til antall brukere vs. resultatet av forhold.

Endret av Intruder
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merker ingen forskjell her. Mulig oppdateringen bare var på iOS?

• Liker 1
Skrevet

Noen her som har lagt merke til hvor sugent Tinder har blitt etter oppdateringen her om dagen?

1. 60% av alle profiler er bots.

2. De krever nå at du røper hvor du har gått på skole, og evnt. hvor du jobber. (Sikkert for å hindre bots, but still)

3. Øyeblikksbilder er fjernet

4. Chatten er ubrukelig, meldingene kommer frem hvis man er heldig.

5. Appen henger seg opp like mye som før, om ikke enda mer.

- Eller er det bare meg?'

Håper de fortsetter å ødelegge sin egen tjeneste. Hadde vært supert med en datingverden UTEN dritt som Tinder egentlig. Jeg lurer på hva suksessraten er på Tinder i forhold til antall brukere vs. resultatet av forhold.

Dette kan du skru av på innstillinger.

Anonymkode: 98a52...2d2

Skrevet

Har Android her, den oppdaterte seg her om dagen. Du har ikke merket noen oppdatering Okapi?

Var visst en kork et sted, fikk et lass med oppdatering nå. Moments forsvant? Var jo litt teit. Når det gjelder bots har det vel alltid vært en drøss av dem der, og jeg bryr meg ikke egentlig om det med jobb og skole.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...