Gå til innhold

hva kan jeg lage av dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finn ut det selv!!

Anonymkode: fcc98...a5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du burde lage en omelett?

• Liker 1
Skrevet

Det er da ingen som tvinger deg til å trykke inn på disse trådene. Ta ansvar for ditt eget liv og unngå det som irriterer deg. 

Anonymkode: a6344...881

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du burde lage en omelett?

ja det var en god ide :) har du god erfaring med disse ingrediensene i omeletten? 

Skrevet

Det er da ingen som tvinger deg til å trykke inn på disse trådene. Ta ansvar for ditt eget liv og unngå det som irriterer deg. 

ingen som tvingte deg å gå inn her og irritere deg over meg heller :)

Skrevet

ja det var en god ide :) har du god erfaring med disse ingrediensene i omeletten? 

Du kan putte hva som helst i en omelett. Bare du har en stekepanne og mat kan du lage omelett. Steg en: Varm stekepanne. Steg to: putt ting i stekepannen. Steg tre: rør rundt til de er stekt

Skrevet

Du kan putte hva som helst i en omelett. Bare du har en stekepanne og mat kan du lage omelett. Steg en: Varm stekepanne. Steg to: putt ting i stekepannen. Steg tre: rør rundt til de er stekt

Vil det ikke feste seg i pannen? 
Men takk jeg skal prøve

Skrevet

ingen som tvingte deg å gå inn her og irritere deg over meg heller :)

Jeg irriterer meg ikke over deg heller. Det er et velment råd. 

Skrevet

Vil det ikke feste seg i pannen? Men takk jeg skal prøve

Nei. Enten har du teflon, og da kan du smelte plastposer i pannen uten at det setter seg fast. Eller så har du støpjern, og da kan du umulig få noe til å feste seg med mindre du hopper over steg en. Dersom teflonen er slitt kaster du pannen og kjøper støpjern. Teflon er idiotisk.

Skrevet

Nei. Enten har du teflon, og da kan du smelte plastposer i pannen uten at det setter seg fast. Eller så har du støpjern, og da kan du umulig få noe til å feste seg med mindre du hopper over steg en. Dersom teflonen er slitt kaster du pannen og kjøper støpjern. Teflon er idiotisk.

enig! bare herk med teflon pannen

Skrevet

For å unngå at omeletten du lager setter seg fast i pannen, er det best å la være å skru på ovnen. Bare sleng oppi ingrediensene, og rør rundt. Dropp varmen.

ja! åh takk der reddet du meg fra å gjøre en stor tabbe :) jeg skal pakke de ingrediensene jeg har til omeletten i pannen og vente, nam... nå kan jeg  ikke vente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...