AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Finn ut det selv!! Anonymkode: fcc98...a5a
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Det er da ingen som tvinger deg til å trykke inn på disse trådene. Ta ansvar for ditt eget liv og unngå det som irriterer deg. Anonymkode: a6344...881 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Kanskje du burde lage en omelett?ja det var en god ide har du god erfaring med disse ingrediensene i omeletten? Anonymkode: fcc98...a5a
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #5 Skrevet 19. november 2015 Det er da ingen som tvinger deg til å trykke inn på disse trådene. Ta ansvar for ditt eget liv og unngå det som irriterer deg. Anonymkode: a6344...881ingen som tvingte deg å gå inn her og irritere deg over meg heller Anonymkode: fcc98...a5a
ajarRun Skrevet 19. november 2015 #6 Skrevet 19. november 2015 ja det var en god ide har du god erfaring med disse ingrediensene i omeletten? Anonymkode: fcc98...a5aDu kan putte hva som helst i en omelett. Bare du har en stekepanne og mat kan du lage omelett. Steg en: Varm stekepanne. Steg to: putt ting i stekepannen. Steg tre: rør rundt til de er stekt
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #7 Skrevet 19. november 2015 Du kan putte hva som helst i en omelett. Bare du har en stekepanne og mat kan du lage omelett. Steg en: Varm stekepanne. Steg to: putt ting i stekepannen. Steg tre: rør rundt til de er stektVil det ikke feste seg i pannen? Men takk jeg skal prøve Anonymkode: fcc98...a5a
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #8 Skrevet 19. november 2015 ingen som tvingte deg å gå inn her og irritere deg over meg heller Anonymkode: fcc98...a5aJeg irriterer meg ikke over deg heller. Det er et velment råd. Anonymkode: a6344...881
ajarRun Skrevet 19. november 2015 #9 Skrevet 19. november 2015 Vil det ikke feste seg i pannen? Men takk jeg skal prøveAnonymkode: fcc98...a5aNei. Enten har du teflon, og da kan du smelte plastposer i pannen uten at det setter seg fast. Eller så har du støpjern, og da kan du umulig få noe til å feste seg med mindre du hopper over steg en. Dersom teflonen er slitt kaster du pannen og kjøper støpjern. Teflon er idiotisk.
Gjest Skrevet 19. november 2015 #10 Skrevet 19. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #11 Skrevet 19. november 2015 Nei. Enten har du teflon, og da kan du smelte plastposer i pannen uten at det setter seg fast. Eller så har du støpjern, og da kan du umulig få noe til å feste seg med mindre du hopper over steg en. Dersom teflonen er slitt kaster du pannen og kjøper støpjern. Teflon er idiotisk.enig! bare herk med teflon pannen Anonymkode: fcc98...a5a
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #12 Skrevet 19. november 2015 For å unngå at omeletten du lager setter seg fast i pannen, er det best å la være å skru på ovnen. Bare sleng oppi ingrediensene, og rør rundt. Dropp varmen.ja! åh takk der reddet du meg fra å gjøre en stor tabbe jeg skal pakke de ingrediensene jeg har til omeletten i pannen og vente, nam... nå kan jeg ikke vente Anonymkode: fcc98...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå