Gå til innhold

Farmen, god underholdninge eller søppel tv?

Farmen, god underholdning eller søppel tv?  

1. 1. Farmen, god underholdning eller søppel tv?

• God underholdning
      13
    • Søppel tv
      8
    • Bryr meg ikke
      4

Anbefalte innlegg

Gjest gjest-gjest
Skrevet

Jeg er ikke akkurat imponert over noen av deltagerne dette året.

Og det virker som om tv2 har latt det gå sport i å finne personer som helt klart har alvorlige psykiske problemer. Personer som ikke kan kontrollere seg i en stresset situasjon. Selvfølgelig kan det boble over for hvem som helst under en gitt situasjon, men å utrykke sin misnøye mot noen andre fysisk burde ikke aksepteres, uansett om det er i virkeligheten eller virkelighets-tv.

Synes tv2 er utspelkulerte, og bruker deltagere for egen vinnings skyld, uten å tenke på konsekvensene for disse.

Jeg skal se på i kveld, for å se om utspillet får noen følger, men ellers enn det så sier jeg meg ferdig med søppel-tv programmet fra tv2.

Men hva synes dere? Er det virkelig god underholdning å ha bøller og idioter på tv så de kan drite seg ut for et enda større publikum enn det de vanligvis vil gjøre?

http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/farmen/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett mer en ett par episoder, men synes da det er helt grei underholdning for min del, så lenge jeg ikke har annet å gjøre eller andre ting å se.

Skrevet

Har sett en liten håndfull episoder, helt greit egentlig, men ikke noe mer. Er ikke spesielt interessert i reality-TV da, så det har vel noe med saken å gjøre.

Gjest gjest-gjest
Skrevet

Men hva med konflikten som nå er mellom to av deltagerne, som går så langt at den ene begynner å dytte på den andre for han blir så sinna.

Er det også greit å se på så lenge man ikke har noe annet å se på?

Skrevet

har ikke sett det, så det kan jeg ikke uttale meg om.

Skrevet

Helt grei underholdning, synes jeg, liker sånt jeg :sjarmor:

Skrevet

Kjempegod underholdning!!

*avhengig*

Skrevet

Jeg synes det går for langt når det blir så voldsomt som denne hendelsen. Og det var ikke mye av det vi fikk se, men det var nok. Hele greien varte vel i ti minutter tror jeg at jeg leste. Ti minutter med psykisk terror, en brølende villmann og sinne og redsel er mye det.

Skrevet

Jeg hæler ikke realityserier i det hele tatt.I begynnelsen var det greit,men nå har det tatt fullstendig av og det ene programmet teitere enn det andre popper frem på skjermen til en hver tid.

Den norske versonen av Homsepatruljen har jeg ikke turt å se en gang,ble flau over hvor dårlig det virka bare ved å se på reklamen for det.Har du hørrtt åm startpakkehh, mens han setter den trutemunnen frem *grøss* :-?

Dette kan amerikanerene bedre enn oss,selv om det har tatt av litt der også.

Av de programmene jeg kan se er det Farmen,Robinson og den amerikanske ungkaren.

Skrevet

Synes Farmen er bedre enn mange andre realityserier, men om det er hgod underholdning er en annen sak.

Gjest Anonymous
Skrevet
har ikke sett det, så det kan jeg ikke uttale meg om.

Hvis du i det hele tatt ser på tv to så må du jo ha fått med deg en eller reklame for det, men uansett så forteller jo jeg deg at det har skjedd på farmen, og da kan du jo ta stilling til det ut fra det jeg forteller.

Skrevet

Synes det er ok å se på, så lenge konfliktene ikke utarter seg til å bli hårreisende. Det er iallefall lett å la seg provosere/engasjere som tilskuer når det dannes type leirer med folk man "heier" på, og på den annen side folk man ikke tåler (sånn som "mafiaen"..).

Jeg synes det tidvis er skremmende å se hvor primitivt folk kan tillate seg å oppføre seg, men samtidig er det litt fascinerende.. Dersom de bare stod med hode ned i grønnsaksåkeren eller melka kyr, hadde jeg neppe brydd meg om å se på.. Men, ekkelt å se at folk oppfører seg hensynsløst.

Gjest eksbudeie
Skrevet

jeg synes farmen BÅDE er spekulativt søppel-tv OG god underholdning, dessverre. Er helt enig med trådstarter i at grensen for ansvarsløshet hos produsenten snart må være nådd - folk som ikke vet sitt eget beste skal ikke brukes som underholdning på tv. Men akk så lett det er å la seg rive med:/

i stedet for å irritere seg over alt det håpløse og elendige som vises på tv i den ene hensikt å skaffe sponsorene seere til reklamen bør man slenge tv-en ut av vinduet (evt ta den med seg til en søppelplass). De viktigste nyhetene leser man i avisene uansett. Og det er utrolig så mye man får tid til...

(skal gjøre dette selv når farmen er ferdig... hmmm. men tv-en er jo samboerns hjertebarn, så...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...