AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Tok spraytan for første gang igår, og er ikke fornøyd. Allerede da jeg gikk derfra, så jeg at det var ujevnt på hender og på bena, men de forsikret meg om at dette gikk bort ved første dusj.Så igår kveld, da jeg dusjet, forsvant naturligvis mye av fargen. Men det jeg sitter igjen med idag, er flekkete bein, hendene mine ser skitne og flekkete ut og jeg kunne absolutt ikke gått i kjole idag, om det hadde vært planen.. I tillegg er fargen mer oransje, enn "tan".. Gruer meg til å gå ut i dagslys idag🙈Er dette vanlig? Kan jeg kreve refundering av pengene? Anonymkode: fc6d7...a57
Sirah Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Jeg har aldri tatt spraytan selv men flere venninner har gjort dette gjevnlig i åresvis og de ser aldri ut slik som du beskriver. Jeg ville tatt en telefon/dratt innom der du har gjort det og snakket med dem.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Hvis du har veldig tørr hud, eller har smurt deg (ujevnt) med krem før påføring blir resultatet deretter. Allikevel er dette den type ting de burde ha informert deg om på forhånd, så det er litt merkelig. Har du ringt? Isåfall gi oss tilbakemelding på hvordan det gikk? Anonymkode: be44a...c90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå