AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Jeg er for tiden under NAV, med alt det medfører av begrenset økonomi, innlevering av kontoutskrifter osv. Jeg regner med å være "oppe å gå" igjen i Januar, så det er ikke nødvendig med den vanlige debatten om folk som går på NavSaken er at jeg har fått noen tusen i kontanter i bursdagsgave, og skulle gjerne brukt litt av de til å betale regninger med. Når jeg ble klar over at jeg skulle få penger i gave bestilte jeg noen ting fra Blivakker, som bruker et Svenskt firma til å inndrive gjeld, betalinger osv. (Collector credit AB)Jeg prøvde å lage giro og betale i banken, men fikk beskjed om at sånne regninger må betales enten via nettbank, eller i Sverige. Har dere noen erfaringer med å betale regninger kontant i Sverige? Jeg bor i Halden, så jeg tenkte jeg kunne ta det neste gang jeg er i Strømstad. Men om det ikke er mulig, evt veldig dyrt, får jeg heller bite i det sure eplet og betale fra konto.På forhånd takk for svar Anonymkode: 1b5f0...58c
penny_ Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Hva med å sette bursdagspengene dine inn på kontoen?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Jeg synes det virker litt suspekt, når Nav går gjennom kontoutskriftene. Bursdagspenger? SVART ARBEID tror jeg heller vi sier! No Soup for you! Anonymkode: 1b5f0...58c 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Jeg er for tiden under NAV, med alt det medfører av begrenset økonomi, innlevering av kontoutskrifter osv. Jeg regner med å være "oppe å gå" igjen i Januar, så det er ikke nødvendig med den vanlige debatten om folk som går på NavSaken er at jeg har fått noen tusen i kontanter i bursdagsgave, og skulle gjerne brukt litt av de til å betale regninger med. Når jeg ble klar over at jeg skulle få penger i gave bestilte jeg noen ting fra Blivakker, som bruker et Svenskt firma til å inndrive gjeld, betalinger osv. (Collector credit AB)Jeg prøvde å lage giro og betale i banken, men fikk beskjed om at sånne regninger må betales enten via nettbank, eller i Sverige. Har dere noen erfaringer med å betale regninger kontant i Sverige? Jeg bor i Halden, så jeg tenkte jeg kunne ta det neste gang jeg er i Strømstad. Men om det ikke er mulig, evt veldig dyrt, får jeg heller bite i det sure eplet og betale fra konto.På forhånd takk for svar Anonymkode: 1b5f0...58cCollector opererer med et norskt bankontonummer til sine norske kunder. Anonymkode: 2ce67...65b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå