AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Jeg bruker en fondation fra Bare Minerals. Først påfører jeg den med en liten kost på ujevnheter, kviser osv, og så bruker jeg en kabukibørste og påfører den over hele ansiktet. Men ofte ser jeg at ujevnhetene blir synlige igjen etter noen timer, vil det hjelpe å bruke en concealer som er laget nettopp for dette først?Denne f.eks https://www.blivakker.no/product/3032133?source=igodigitalEller er det sånn at "pudder er pudder" på en måte? Anonymkode: b428d...403
urenluren Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Du spør om en concealer vil hjelpe til å dekke over ujevnheter? Selvfølgelig, haha. Det ligger jo litt i ordet... Pudder i seg selv har sjeldent særlig god dekkevne
fresia Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 jeg bruker concealer i tillegg til pudderfoundation :-)
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #5 Skrevet 20. november 2015 Du spør om en concealer vil hjelpe til å dekke over ujevnheter? Selvfølgelig, haha. Det ligger jo litt i ordet... Pudder i seg selv har sjeldent særlig god dekkevne Jeg forstår jo det, men har ikke så god økonomi for tiden, så jeg spør vel om den vil dekke veldig mye bedre? Anonymkode: b428d...403
urenluren Skrevet 20. november 2015 #6 Skrevet 20. november 2015 Jeg forstår jo det, men har ikke så god økonomi for tiden, så jeg spør vel om den vil dekke veldig mye bedre?Anonymkode: b428d...403Ja, det vil den Men du trenger jo ikke kjøpe den dyreste concealeren. Den var jo ganske dyr den du la ut link til. I Sør-Korea er de veldig flinke på sminke og kosmetikk, og du får det til latterlig lave priser. Missha, skinfood og etude house er merker jeg har vært fornøyd med.
Miss/usikker Skrevet 20. november 2015 #7 Skrevet 20. november 2015 Jeg bruker en fondation fra Bare Minerals. Først påfører jeg den med en liten kost på ujevnheter, kviser osv, og så bruker jeg en kabukibørste og påfører den over hele ansiktet. Men ofte ser jeg at ujevnhetene blir synlige igjen etter noen timer, vil det hjelpe å bruke en concealer som er laget nettopp for dette først?Denne f.eks https://www.blivakker.no/product/3032133?source=igodigitalEller er det sånn at "pudder er pudder" på en måte?Anonymkode: b428d...403Om du skal dekke over ujevnheter (kviser,rødhet,sprengte blodkar etc) så er ikke concealer noe tess. Da må du kjøpe deg en camouflage De har en superbra en i glo'minerals. Koster litt, men du har den leenge. Concealer brukes mer til øyepartiet for å dekke over mørke ringer og div. Det er jo black friday neste fredag og masse tilbud så da kan du jo eventuelt vente med å handle ;)
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #8 Skrevet 21. november 2015 Det skal ikke være nødvendig å bruke concealer om man har et bra pudder og en god påføringsmåte.Bare Minerals er oppskrytt, det dekker heller ikke mine urenheter, dessuten inneholder det jo bismuth som faktisk bidrar til å opprettholde urenhetene.Bytt til et annet merke er mitt tips , kabuki børste lett på hele ansiktet, også en tynn flat tetthåret børste (vet ikke hva den heter) som du bruker til å pudre ekstra på urenhetene. Med riktig mineralfoundation så skal det blende seg pent inn og dekke godt. Anonymkode: 56717...cc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå