Gjest Nanne70 Skrevet 19. november 2015 #1 Skrevet 19. november 2015 Jeg har bestemt meg for "gjenbruk" av plagg jeg allerede har i skapet, til årets julebordsesong. Et av antrekkene jeg skal bruke, er dette:For ordens skyld er det ikke akkurat dette skjørtet - mitt er i et matt stoff, men har samme fasong. Jeg har imidlertid ikke sko som passer til, og tenker at vanlige, sorte pumps blir litt......kjedelig, siden antrekket er såpass nøytralt i seg selv, men jeg er litt uinspirert, rett og slett. Det er uaktuelt med 10 cm høye spikertynne stiletthæler, men en hæl på 7-8 cm går helt fint. Takknemlig for forslag!
Gjest Tigress Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Hurra for gjenbruk av klede! Eg ville nok brukt raudt her, trur eg. Og bytta ut dei beige øyredobbane med noko raudt der også. Men så er eg ofseleg lite glad i beige, og veldig glad i raudt, og brukar derfor sjeldan beige utan å sprite opp med raudt. Ok, det var useless. Sorry! Men støttar altså gjenbruk av klede, og også å gjenbruke sko, sjølv om dei skulle finne på å vere svarte. Om kleda passar og du kan gå i skoa er du allereie velkledd. Knall leppestift og eit digert smil er eigentleg meir enn nok.
fjellogvidde Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Jeg er enig med Tigress i at litt farge ville gjøre seg, og gjerne gå igjen på smykker og/eller en cluch. Hva med en petrol/teal (har denne fargen egentlig et godt navn på norsk)?
Gjest Margit Spat Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Mitt forslag ville vært nude pumps, men det er kanskje ikke særlig mer spennende enn svarte. Ellers synes jeg disse var litt fine: http://www.bianco.no/til-henne/sko/party/low-heel-pump-son15/nougat/533038Eller kanskje denne: http://www.bianco.no/til-henne/sko/sandaler/heavy-ankle-sandal-mam15/nougat/532790
Gjest Nanne70 Skrevet 19. november 2015 #5 Skrevet 19. november 2015 (endret) Takk for forslag, dere:) Den toppen har egentlig en ganske spesiell farge som nok ikke kommer så godt fram her - den er ikke beige, men en slags varm grårosa, og da tro jeg egentlig ikke at hverken rødt eller teal blir riktig. Men jeg ble litt inspirert, kanskje en dyp lillafarge kunne bli fint:) Endret 19. november 2015 av Nanne70
fjellogvidde Skrevet 19. november 2015 #6 Skrevet 19. november 2015 Takk for forslag, dere:) Den toppen har egentlig en ganske spesiell farge som nok ikke kommer så godt fram her - den er ikke beige, men en slags varm grårosa, og da tro jeg egentlig ikke at hverken rødt eller teal blir riktig. Men jeg ble litt inspirert, kanskje en dyp lillafarge kunne bli fint:)Det blir det sikkert...
Gjest Tigress Skrevet 19. november 2015 #7 Skrevet 19. november 2015 Takk for forslag, dere:) Den toppen har egentlig en ganske spesiell farge som nok ikke kommer så godt fram her - den er ikke beige, men en slags varm grårosa, og da tro jeg egentlig ikke at hverken rødt eller teal blir riktig. Men jeg ble litt inspirert, kanskje en dyp lillafarge kunne bli fint:)Gammalrosa? I så høve trur eg anten mørkeraudt (altså burgunder) eller lilla med rosa fargetone kunne funke. Same tonen som toppen, men mørkare eller meir knæsj. Om du skjønar kva eg meiner her.
Gjest Nanne70 Skrevet 19. november 2015 #8 Skrevet 19. november 2015 Gammalrosa? I så høve trur eg anten mørkeraudt (altså burgunder) eller lilla med rosa fargetone kunne funke. Same tonen som toppen, men mørkare eller meir knæsj. Om du skjønar kva eg meiner her. Nja nei ikke gammelrosa heller, det er ganske mye grått i den. Men jeg er enig at burgunder antakelig blir fint
Ferny Skrevet 20. november 2015 #9 Skrevet 20. november 2015 Kanskje ikke særlig godt bidrag herfra, men jeg synes ikke det gjør noe med nøytrale sko jeg da. Synes hele antrekket er elegant og litt sånn old fashion... så jeg ville gått for noen sko med rem over. Litt sånn her fasong (men ikke nødvendigvis farge - bare for å illustrere hva jeg mener).https://www.zalando.no/new-look-kiwi-ballerina-med-reim-nl011a00z-f11.htmlEllers ville jeg gått for oppsatt hår, lys hudtone, og et smykke i litt samme gate som øredobbene (men som ikke går like i ett med resten). Tror du kommer til å bli veldig fin i det der jeg.
Gjest Nanne70 Skrevet 21. november 2015 #10 Skrevet 21. november 2015 Kanskje ikke særlig godt bidrag herfra, men jeg synes ikke det gjør noe med nøytrale sko jeg da. Synes hele antrekket er elegant og litt sånn old fashion... så jeg ville gått for noen sko med rem over. Litt sånn her fasong (men ikke nødvendigvis farge - bare for å illustrere hva jeg mener).https://www.zalando.no/new-look-kiwi-ballerina-med-reim-nl011a00z-f11.htmlEllers ville jeg gått for oppsatt hår, lys hudtone, og et smykke i litt samme gate som øredobbene (men som ikke går like i ett med resten). Tror du kommer til å bli veldig fin i det der jeg. Takk for innspill Du har jo et poeng i at jeg kan bruke et par nøytralt fargede sko med litt stilige detaljer, sånn som de skoene du har linket til. Ellers tror jeg nok at jeg satser på kun øredobber - det blir fort litt mye med både øredobber og halskjede til en sånn topp, tenker jeg. Og takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå