Gå til innhold

Når du handler klær, er det pris eller design som avgjør?

Nella

Hva tenker du mest på når du handler klær?  

1. 1. Hva tenker du mest på når du handler klær?

• Prisen
      2
    • Utseende/design
      6

Anbefalte innlegg

Ja, hvordan er det med dere? Går dere alltid eller aldri etter prisen når dere handler klær? :o

Føler mange ganger det blir litt sånn delt jeg. Er det en overdel eller noe kan jeg godt kjøpe denne på H&M, men skal jeg ha bukse er jeg gitt en kropp som ikke passer inn i hva som helst... :sinnatagg: og må kjøpe det som passer uansett pris.

Og om lommeboka er litt slunken en mnd så blir det fort shopping på H&M hvis jeg vil han noe nytt. Vet egentlig ikke om det blir så billig i lengden det heller for syns mange av toppene blir litt engangsbruk, de forandrer seg mange ganger i vask og mister fasong. :evil:

:P Egentlig burde jeg vel investert i litt dyrere topper og andre klær også, men vet ikke om det egentlig er verdt det? Hvor mye bedre er de?

Undertøy er også en ting som er helt prisuavhengig. Der er det viktigst med passform syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savner et alternativ til: begge deler. Selvsagt er jeg interessert i at klærne kler meg og er stilige, men jeg betaler ikke hva som helst heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Arkana. Jeg kjøper selvfølgelig ikke klær jeg ikke liker bare fordi de er billige, men jeg har ikke råd til å kjøpe alle fine klær jeg ser heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Jeg også savner alternativet: En kombinasjon!!

Jeg kjøper jo ikke et klesplagg bare fordi det er billig, men jeg kjøper jo heller ikke stilig klær for enhver pris....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler. kjøper aldri klær jeg ikke liker fordi de er billige, men siden jeg er student så kan jeg ikke kjøpe hva som helst heller. da er det sparing som må til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kombinasjon hos meg og, som Arkana sier så kjøper jeg ingenting BARE fordi det er billig, men jeg har heller ikke råd til å kjøpe ett klesplagg uansett pris bare fordi det passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på Arkana jeg også.. men jeg kjøper ikke bukser på h&m lengre.. har funnet ut at dyrere bukser har bedre kvalitet og ikke mister fargen så fort (som f.eks jeans på h&m kontra jc, carlings osv).. da betaler jeg heller litt ekstra for kvaliteten =) en gang i blant kan jeg kjøpe meg en dyr genser/bukse el.lign, fordi jeg vet jeg kommer til å angre hvis jeg ikke gjør det! (og jeg shopper ikke hver uke nei) :)

Men hovedsaklig vil jeg at klærne skal passe min kroppsform - og ikke være for dyrt heller! så jeg er også todelt, slik som de andre her er :)

Er fan av klærne på mango da.. litt mer ekslusivt, synes jeg.. og prisen er ikke så ille heller! Men topper, bluser osv handler jeg for det meste på h&m.. og noe undertøy, ihvertfall til hverdagsbruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...