Gå til innhold

En er for mye på Kvinneguiden når.

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert
Skrevet

En ser rosa bokstaver når en skal sove.Når en liker Sub Sub,og ikke aner hvem han er(mange bra innlegg da,siden jeg husket vedkommemmende) .Dere? )

Jeg jobber mye på nettet,og her er pausene.Jeg har jobbet et døgn nå med to timers søvn,og er her i kaffepauser.Her slapper jeg helt av fra alt annet.Men når rosa overskrifter er på netthinnen da en først får sove...da! 

Dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet

En ser rosa bokstaver når en skal sove.Når en liker Sub Sub,og ikke aner hvem han er(mange bra innlegg da,siden jeg husket vedkommemmende) .Dere? )

Jeg jobber mye på nettet,og her er pausene.Jeg har jobbet et døgn nå med to timers søvn,og er her i kaffepauser.Her slapper jeg helt av fra alt annet.Men når rosa overskrifter er på netthinnen da en først får sove...da! 

Dere?

Eh,Wub wub?Husker ikke helt,men notere meg at han har fine innlegg.Tok nemlig feil av han og Waco? Skjønte ikke helt hvor han var,da det er ganske ulike svar og perspektiver: -D

Ikke et vondt ord mot noen,men fikk sånn aha-opplevelse da jeg så det etter to åt eller nor.Tenker mest sak og ikke folk

Dere?

Skrevet

Når man begynner å ta opp veldig upassende emner i lunchen på jobb som slikking av anus og hår rundt rompehull og merker at kollegaer plutselig finner ut at de skal spise til andre tider.

• Liker 3
Skrevet

Når man konstant går og formulerer trådtitler eller innlegg i tråder.

Når det skjer noe, som at man mister en pose mel på gulvet rett etter man har støvsugd, og man tenker "det må jeg skrive om i 'ting som irriterer deg'-tråden".

Når man går rundt og håper man får mange pluss på et innlegg man synes var spesielt bra.

Når man synes folk man omgås i virkeligheten er kjedelige/rare fordi de ikke er interessert i de samme tingene som folkene på kvinneguiden :fnise:

Og ja, når man begynner å prate med folk i det virkelige livet om emner som er populære på KG, og de bare ser dumt på deg mens de i sitt stille sinn blir overrasket over at du var så barnslig/sexfiksert/opptatt av bloggere/graviditet/bryllup

• Liker 3
Skrevet

Når en tenker "dette må jeg lage en tråd om". Uten at man egentlig trenger svar fra noen. 

Anonymkode: 4c99d...41d

• Liker 4
Skrevet

Når man ser på menneskene man treffer i det virkelige liv og lurer på om de er på KG, og hvem de i tilfelle er.

(har oppdaget et menneske da...)     :)

• Liker 1
Skrevet

Når man sitter på kino, noen ler på feil sted og man tenker straks at det må jeg visst lage en tråd om på KG. :)

Skrevet

Når du møter svigermor for første gang, hun introduserer seg som Ronja, og du bryter ut: "Nå må du ikke ta alt godtesnopet, da!" før du ler hysterisk av din egen vits. 

Og ja, jeg signerer den om å snakke om rumpehår og rimming og andre populære KG-temaer sammen med normale mennesker. På jobben min er det mer akseptabelt å snakke dritt om sexlivet til kantinedama enn det er å ha en liten diskusjon om hvor mye rævhår som er normalt å ha, og det synes jeg er aldeles merkelig. Skal man først sjikanere noen må de i hvert fall ha en blogg! 

Når du har tillagt deg uttrykket "å ta en KA" om å anmelde noen. 

Når uttrykket "white knight" i din verden erstattes av "å ta en ridder Eriksen." 

Anonymkode: 3236a...2b6

• Liker 5
Skrevet

Når man begynner å ta opp veldig upassende emner i lunchen på jobb som slikking av anus og hår rundt rompehull og merker at kollegaer plutselig finner ut at de skal spise til andre tider.

Eventuelt når disse i utgangspunktet særs upassende emnene er det man diskuterer daglig i lunsjen, uten at noen skifter klokkeslett på sin lunsj.

Skrevet

Eventuelt når disse i utgangspunktet særs upassende emnene er det man diskuterer daglig i lunsjen, uten at noen skifter klokkeslett på sin lunsj.

Hadde jeg tatt opp sånne ting hadde jeg blitt sittende på eget bord for all fremtid tror jeg.

Skrevet

Eh,Wub wub?Husker ikke helt,men notere meg at han har fine innlegg.Tok nemlig feil av han og Waco? Skjønte ikke helt hvor han var,da det er ganske ulike svar og perspektiver: -D

Ikke et vondt ord mot noen,men fikk sånn aha-opplevelse da jeg så det etter to åt eller nor.Tenker mest sak og ikke folk

Dere?

Ja, wubwub og waco er forskjellige personer :)

Anonymkode: 12f89...be4

Skrevet

Du vet du er for mye på KG når du teller anonyme brukere for å få sove. :ph34r:

Gjest Blomsterert
Skrevet

qq

Du vet du er for mye på KG når du teller anonyme brukere for å få sove. 

Dere?

Skrevet

Når du skulle ønske du hadde denne :ph34r: på facebook, sms osv! 

• Liker 1
Skrevet

:ler:

Da har det gått for langt, ja! 

En vet en er for mye på KG når en konstant tenker at folk en møter rundt omkring kanskje er medlem her. 

Skrevet

Når du skulle ønske du hadde denne :ph34r: på facebook, sms osv! 

Åååå, ja, jeg har ofte glemt meg bort og skrevet smilykoder fra KG på facebook :sjenert:

• 4 måneder senere...
Skrevet

Når en av brukerne irriterer deg hele natta, i en drøm...... :dry:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Når du innser at du plasserer folk i bås utifra ordvalget deres. Vitterlig, stråmenn, (hva var det siste nye orden "ridder Eriksen" hadde begynt å bruke? Insert here please), betalbar, bitterpikk, bonusmor, godtesnop osv,  osv.

Edit: setter i bås= hvilket underforum jeg tror personen hadde hengt/henger mest i:-) 

Endret av muffinshaker
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Du vet du er for mye på KG når du prøver å skrive midtsemesteroppgave som AB.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...