Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nefertiti
Skrevet

Hei.

Jeg lurer litt på hvilke styling produkter (merke og hva)

dere med langt hår bruker?

Jeg har langt hår, men finner aldri noe jeg liker. Jeg vil helst at det skal ha hold, men ikke bli stivt. Skum og spray har jeg ikke vært fornøyd med.

Hva bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest happyending
Skrevet

anti frizz control fra sebastian.. lukter kjempegodt, tar vekk alle de små hårstråene som stikker opp over alt og gir håret en frisyre uten at håret blir stivt...

håret mitt er langt, farget mørkt og oppklippet på sidene så det gir litt frisyre selvom jeg har langt hår.. jeg bruker også en hårkur fra redken, en rød krukke, ca en gang i uka...

jeg kan dog ikke forestille meg at langt hår blir noe fint med styling hvis håret er klippet rett over det hele... jeg hadde tatt meg en tur til frisøren tror jeg, de kan kanskje gi deg noen tips?

Gjest Nefertiti
Skrevet

Jeg har oppklippet hår, så jeg liker best å ha noe i det. :)

Skrevet

Jeg tester nå nye produkter, men jeg kommer ikke på hva de heter (kjent navn). Jeg skal sjekke det opp, og fortelle.

Poenget med disse er at det ikke skal kjennes at du har noe i håret; det vil si hårprodukter for folk som ikke liker hårprodukter! :)

Skrevet
Jeg tester nå nye produkter, men jeg kommer ikke på hva de heter (kjent navn). Jeg skal sjekke det opp, og fortelle.

Poenget med disse er at det ikke skal kjennes at du har noe i håret; det vil si hårprodukter for folk som ikke liker hårprodukter! :)

Det kunne jeg vært interessert i! har langt hår, men kan ikke fordra å kjenne at det er noe i det.

Skrevet
Det kunne jeg vært interessert i! har langt hår' date=' men kan ikke fordra å kjenne at det er noe i det.[/quote']

Ikke jeg heller.

Nå er jeg ikke sikker på om det finnes noe for volum, dersom det er det dere er interessert i, men er kjempefint for å definere tupper (i oppklippet hår), blant annet. Brukes også i hele håret, men det er ikke slik at volumet blir noe voldsomt.

Skrevet

Jeg har prøvd mye rart, men er definitivt mest fornøyd med diverse Sebastian produkter jeg har kjøpt.

Hårsprayen fra Sebatsian f.eks - kjempegod! Gir hold og støtte, men tynger ikke håret og det føles overhodet ikke stivt.

Gjest Ethereal
Skrevet

Mitt tips er Smoothing Groomer fra Sebastian. En slags krem som ikke er fettete, men som roer ned håret og gir glans. Perfekt for langt hår (men jeg har klippet meg, så nå står den der og skuler olmt på meg i skapet)

Skrevet
Mitt tips er Smoothing Groomer fra Sebastian. En slags krem som ikke er fettete' date=' men som roer ned håret og gir glans. Perfekt for langt hår (men jeg har klippet meg, så nå står den der og skuler olmt på meg i skapet)[/quote']

Hvor får du tak i den og hva er prisen? har ikke hørt om sebastian før :oops:

Gjest Ethereal
Skrevet

Hos frisører som fører Sebastian. Ganske dyr (tror den koster 230-240, kjøpte min i Nederland), men veldig drøy. :)

Skrevet

Jeg har også langt, rett hår, og kan ikke fordra at det kjennes stivt. Nå har jeg nylig kjøpt Sebastian Laminates body thickening polish, og den syns jeg er kjempegod.

Håret virker både tykt og blankt, uten at det er klissete, stivt eller lukter rart.

Anbefaler den gjerne til andre!

Skrevet
Hos frisører som fører Sebastian. Ganske dyr (tror den koster 230-240' date=' kjøpte min i Nederland), men veldig drøy. :)[/quote']

Og hos hqhair.com :hoppe:

Gjest Ethereal
Skrevet

Og hos hqhair.com :hoppe:

Ikke akkurat så billig hos HQ Hair, men i Europa er Sebastian tydeligvis dyrt (mens produktene i USA til og med selges hos enkelte drugstores. Men der er Kerastase rådyrt....)

Skrevet

Er det billigere å kjøpe Sebastian hos frisører i Norge enn på hqhair.com? Er det andre nettbutikker som er billigere på Sebastian enn hqhair?:)

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har prøvd mye rart' date=' men er definitivt mest fornøyd med diverse Sebastian produkter jeg har kjøpt.Hårsprayen fra Sebatsian f.eks - kjempegod! Gir hold og støtte, men tynger ikke håret og det føles overhodet ikke stivt.[/quote']

:enig_animasjon: Etter at jeg oppdaget Sebastians hårspray bruker jeg ikke noe annet. Knallbra, rett og slett.

Skrevet

Jeg bruker Garnier Fructis - Force anti-frizz. Den er blandt annet veldig fin å bruke til å få småhårene i midskillen til å ligge, og til å rette ut håret. Og håret blir verken klissete eller stivt :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...