AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Jeg har snuset i 3 år nå, og har egentlig bestemt meg for lenge siden, jeg vil slutte. Jeg er dritt lei av snus, men veldig avhengig og bruker minst en boks for dag, jeg føler det går ut over helsen, og jeg vil sette en stopper for det. Jeg har nylig begynt å slanke meg, det går veldig fint og jeg er sikker på at jeg klarer å slutte å snuse også. Er det et problem å gjøre det på dagen? Hvilke bivirkninger vil det gi? Er bivirkningene reelle eller er det bare tull? Noen som kan dele noen erfaringer. Jeg vil virkelig slutte, men redd det skal gå ut over jobb og samboer osv. Anonymkode: b32ae...e9c
SillyFlamingo Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Last ned sluttet appen, det hjalp meg å se hvor mye penger jeg sparte også kjøpte jeg meg en belønning til meg selv etter 1 måned uten snus Jeg fikk hodepine i ca 1 uke etter to uker var det værste suget over.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Last ned sluttet appen, det hjalp meg å se hvor mye penger jeg sparte også kjøpte jeg meg en belønning til meg selv etter 1 måned uten snus Jeg fikk hodepine i ca 1 uke etter to uker var det værste suget over. Okei, appen er lastet ned og settes på start i det jeg legger meg i kveld! Hjelp. Gikk du opp noe i vekt når du sluttet? Har panikk for å legge på meg mer, har allerede 10 kg så jeg må gå ned, er kanskje ikke ideell tid å slutte på, men hvorfor ikke...Fikk du bare hodepine eller? De dagene hvor jeg ikke har tatt meg snus før langt ut på dag har jeg merket at jeg har vært skikkelig slapp og trøtt, følt meg syk nesten. Redd for å gå rundt sånn i flere uker. Er i tillegg midt opp i eksamenstiden, men når alt er kjipt fra før så kan jeg vel like godt slutte å snuse, har så mye å gjøre om dagen at jeg ikke blir sittende å tenke på snus forhåpentligvis Anonymkode: b32ae...e9c
SillyFlamingo Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Gikk ikke opp i vekt, kjøpte tyggis å la under overleppa kun for å ha noe der når suget kom Hodepinen var værst, fikk litt abstinenser men etter en uke var det værste over altså... You can do it!!
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #5 Skrevet 19. november 2015 Jeg er erfaren i å prøve å slutte å snuse. Jeg slutta flere ganger, men har røket hver gang. Jeg har skikkelig abtinenser, er utrolig ukomfortabel, sjelver, vondt i hodet, sint. Forgje gang jeg slutta brukte jeg nikotinplaster og kjøpte nikotinfri snus, synes ikke onico funka men kjøpte en på en tobakkbutikk. Det var mye lettere å slutte på den måten. Men så er jo problemet å ikke begynne igjen. Jeg har en gang holdt meg i nesten ett år, suget gikk aldri over, det var en liten "kamp" hver dag. Anonymkode: 1bf6f...97f
AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #6 Skrevet 20. november 2015 Om du er veldig snusavhengig så syntes jeg ikke eksamenstiden er det beste tidspunktet for å slutte. Du kan bli irritabel og ukonsentrert, noe du absolutt ikke behøver i en eksamensperiode. Sett deg heller mål om å slutte etter nyttår f. eks. Helsemessig spiller det nok liten rolle om du snuser en måned til eller slutter nå, ingen vits i å gamble med eksamen ville nå jeg sagt om jeg kjente deg. Anonymkode: c66c2...311
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå