Gå til innhold

Hvor mange fiskepinner spiser dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange fiskepinner trenger dere for å bli mett? 

Anonymkode: fd7f5...156

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5. da har jeg med poteter og grønnsaker.

Anonymkode: 381c3...1c5

Skrevet

Hvor mange er det i en 800 grams pakke? Ca halvparten.

Skrevet

25

Anonymkode: 401ef...e68

Skrevet

Fire, med wok eller salat som regel. Ikke så glad i fiskepinner:P

Anonymkode: 887f7...46d

Skrevet

Ingen...
Jeg hater fiskepinner!

Eller...Smaken er grei, men har litt traumer med fiskepinner som får meg til å brekke meg hver gang jeg ser og lukter fiskepinner :/

• Liker 2
Skrevet

Det kommer an på størrelsen på dem, men 3-5 kanskje. Lenge siden vi har hatt fiskepinner til middag så husker ikke hvor mange jeg spiser. Pleier å lage av ca. 500 gram fisk og mannen spiser litt mer enn meg. 

Skrevet

Seks for å bli mett, men steker et dusin, for det er det plass til i pannen. Spiser det mest som snacks, á la fishandchips. Og da går det mer fisk og mindre tilbehør. Med remulade til og eddik over.

Tipper 4-5 tilsvarer en normal porsjonsmengde med fisk.

Skrevet

Liker ikke fiskepinner, men hvis jeg hadde likt det hadde jeg nok spist en del. De er jo så små?? Hvertfall sist jeg så det:P

Gjest Margit Spat
Skrevet

I alle fall 6 eller 7 stk, pluss tilbehør. Det er jo nesten "ingen ting" i én fiskepinne. 

Skrevet

Minst 5, men sikkert flere! Har gått over til å lage selv, smaker myyyye bedre :)

Skrevet

Ingen... Synes ikke de er spesielt gode så jeg lager det aldri selv. Ville nok spist typisk 4 stk dersom jeg hadde laget dem til middag og hatt poteter og grønnsaker til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...