Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #1 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Trenger litt hjelp her... Noen som vet om det finnes dart-spill som er elektroniske?? (mener jeg har hørt om det, men kanskje jeg er helt på tur her nå...) Jeg er på jakt etter en gave... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karianne Skrevet 4. oktober 2004 #2 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jepp, det finnes. De snakker, også. Man kan jo skru av lyden om man blir lei. Tror vårt kostet 500. De har det både på Intersport, XXL, Obs sport og mange andre jeg ikke har sjekket. Vi kjøpte tilslutt på intersport. Det står Smartness på det, så mulig dette er merket...? Forøvrig, veldig morsomt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #3 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tusen takk for svar, Karianne! Husker du ca hvor mye det kostet? Tror et sånnt spill kunne passe veldig bra for kjæresten min. Han er veldig fasinert av alt sånn laser- og skyte-spill ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karianne Skrevet 5. oktober 2004 #4 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg tipper det kostet ca. 500 kr. Synes jeg husker noe sånt. Jeg er jente og synes det er et kjempegøy spill. Kjæresten min liker det enda bedre. Artig å bli flinkere etterhvert som en spiller. Stort pluss for plastikk-spisser og ikke metallspisser. Mer innevennlig og mindre farlig. "Dobbel booooonsaaai" (da har du truffet midt i) "lalalalalalalalala-WINNER" hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 28. oktober 2004 #5 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har sånn vi også. Mener vi ga rundt 600 for det på G-sport. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå