AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Jeg holder på å sette sammen et "formelt" antrekk som jeg skal bruke i jobbsammenheng. Antrekket består av svart blazer, varierende bluser i ulike farger og dressbukse (en med rette bein og en med "flared").- Jeg trenger sko til antrekket. Jeg er ikke god på høye hæler, da må de i så fall være ganske brede. Samtidig trenger jeg sko som er gode å gå og stå i, da jeg gjerne blir stående opp og ned i opptil 5 timer når jeg skal bruke antrekket.- Hva slags bluser er best å bruke inni blazere? Kortermede? Tenker meg det kan bli litt klumpete med lange ermer inni blazeren... Noen som kan linke til noen fine? Må ikke være utringet eller gjennomsiktig, men tekkelig Takk for all hjelp! Jeg er vant med sykehusklær på jobb og har aldri måttet tenke over hva jeg drar på meg om morgenen, så dette er litt nytt for meg. Anonymkode: 5e017...c96
Gjest Tigress Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Eg vil tilrå snøresko av "herremodell". Ballerinasko er også fint, men eg synest ofte dei blir ustabile, sidan heile overdelen mest er vekke. Det har lukkelegvis vore litt på moten med slike herresko i det siste, så det skulle vere mogleg å få tak i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå