Gå til innhold

Hvor mye klær har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kommodeskuff regner jeg som en vanlig skuff, altså type 100 cm lang ca. 

Et skap er 50 cm i bredde. Har du 1 meter skap har du altså 2,,, En hylle...er en hylle :)

Jeg har fylt opp:

5 skap (klær som henger. Inkluderer jakker/kåper)

9 kommodeskuffer...

Det må da være sykt mye??Eller?? ;) 

Anonymkode: d59f7...c7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har rimelig mye. Driver å rydder opp. Forsøker å lage meg 4 kapsel-garderober å variere gjennom året, så jeg får litt sesong-system.

Anonymkode: 0acfa...c22

• Liker 1
Skrevet

Tja, eg har vel om lag fire garderobestenger med slikt som ein heng opp: kjolar, skjørt, bluser/skjorter, jakker og kåper. Så har eg to takhøge skap med trådhyller til klede, og om lag eit halvt takhøgt skap med sko. I tillegg har eg om lag to svære kasser (slike 40x50cm) med sesongklede. 

I tillegg kjem tur- og treningstøy, og tur- og treningssko, men der er alt så blanda med husbonden sitt at det er vanskeleg å gjette mengda. 

Eg synest eg har sjukt mykje klede, men eg veit at eg ikkje har det samanlikna med venninner. Eg kjøper ikkje så mykje klede heller, men eg har vore same storleik i over 25 år, så eg har samla ein del. Eg er tydelegvis veldig flink til å ta vare på kleda mine, for sjølv HM-klede ramlar ikkje saman etter tre vask, slik mange her inne påstår at dei gjer. Det eldste plagget eg har som eg har kjøpt sjølv er faktisk ein HM-bluse som eg kjøpte i 1995. Like fin! 

Skrevet

Jeg har en sånn her:

7d6b-7d9d-4b23-8607-ccb9d4698be2.jpg?pre
Fire skuffer. Der har jeg alle klærne jeg eier med unntak av sko, jakker, skjerf, vanter og luer:P Fattig student med lite plass:P Men er ikke så interessert i klær, mote og shopping heller da.

Anonymkode: 104c7...dfa

Skrevet

Et lite skap, 6-7 kommodeskuffer. pluss uteklær da. Føler likevel jeg "ikke" har noe klær...

Skrevet

Jeg får plass til alt bortsett fra uteklær i ett skap, men har også litt hjemme hos foreldrene mine, tilsvarende to middels store esker ca.

Skrevet

5 skap minst, men har ingenting å ha på meg...

• Liker 1
Skrevet

Nok og litt ekstra... Det er tryggest å ikke telle for mye, men jeg kunne nok gå noen måneder uten å vaske annet enn undertøy.

Jeg har gammeldagse innebygde skap med mange dører i to høyder, og hadde følgende samtale med min da 4 år gamle niese, som er vant til skyvedørsgarderober som gjerne dekker en hel vegg, men ikke har tellbare dører...

-Tante, hvorfor har du så mange skap?
- Fordi jeg har så mange klær (tenkte det var et enkelt og logisk svar...)
*tenkepause*
-Men, man ha så mange klær...?

*svar skyldig*

Gjett om noen skal få igjen den når hun blir tenåring... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Et dobbeltskap med hyller og et halvt dobbeltskap til klær som skal henge, pluss en halv garderobestang til yttertøy som ikke er i sesong. Teller slikt som skuffer til luer, hansker og skjerf?

Skrevet

Har ett 3delt skap som er fylt opp med kjoler,jakker,skjørt og topper. En komode,3 skuffre, en med truser,en med BH og en med annet undertøy.  

Ett dobbeltskap som er halvfullt med manne klær og arbeidsklær. En komode med litt vinterundertøy og andre ting.

Skrevet

Har ett 3delt skap som er fylt opp med kjoler,jakker,skjørt og topper. En komode,3 skuffre, en med truser,en med BH og en med annet undertøy.  

Ett dobbeltskap som er halvfullt med manne klær og arbeidsklær. En komode med litt vinterundertøy og andre ting.

Da synes jeg mannen din har altfor mye klær! ;)

Anonymkode: d59f7...c7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...