AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Møtte en menn forrige uke, vi kom godt overens og utvekslet informasjon. Vi snakker om løst og fast over meldinger også plutselig tikker det inn et bilde av han som flekser i et speil. Joda han hadde bra kropp, men er det vanlig at mannfolk bare plutselig sender slik? Anonymkode: 718e9...aeb
LadyL Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 vil tro det er vanlig hos noen ja..men jeg synes det er litt turnoff 😉 2
WubWub Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Ja. Men det er mer vanlig at de sender deg bilde av kukken.Ikke hatt så mye kontakt med menn før antar jeg?
ajarRun Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Ja. Men det er mer vanlig at de sender deg bilde av kukken.Ikke hatt så mye kontakt med menn før antar jeg?Med tanke på at hun kaller det "en menn" tror jeg det er trygt å anta at hun ikke har hatt det. 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Ja. Men det er mer vanlig at de sender deg bilde av kukken.Ikke hatt så mye kontakt med menn før antar jeg?Er noen år siden sist jeg var single ja. Men, har dette virkelig blitt vanlig? Hva er det menn ønsker å oppnå med dette? Anonymkode: 718e9...aeb
WubWub Skrevet 18. november 2015 #7 Skrevet 18. november 2015 Er noen år siden sist jeg var single ja. Men, har dette virkelig blitt vanlig? Hva er det menn ønsker å oppnå med dette? Anonymkode: 718e9...aebDet har vært vanlig helt siden mobiler og internet ble allemannseie. Hva man ønsker oppnå? Det svaret sier vel seg selv. Fitte.
LadyL Skrevet 18. november 2015 #8 Skrevet 18. november 2015 Er noen år siden sist jeg var single ja. Men, har dette virkelig blitt vanlig? Hva er det menn ønsker å oppnå med dette? Anonymkode: 718e9...aebOppmerksomhet? Bekreftelse? Har kun fått slike barisbilder av min tremenning, og han er oppmerksomhetssyk😉
ajarRun Skrevet 18. november 2015 #11 Skrevet 18. november 2015 Det er i allefall veldig turn off.Det mener du vel ikke? Jenter digger bare overkropper like mye som menn!
Nøste~ Skrevet 18. november 2015 #12 Skrevet 18. november 2015 Det mener du vel ikke? Jenter digger bare overkropper like mye som menn!Kanskje om det hadde vært fra kjæresten min, men ikke fra andre. 2
LadyL Skrevet 18. november 2015 #13 Skrevet 18. november 2015 Det mener du vel ikke? Jenter digger bare overkropper like mye som menn!Jeg digger bare overkropper på menn, men jeg synes likevel det er turnoff å få slike bilder av en fyr ut av det blå som jeg ikke kjenner så godt. Det gir ikke et godt inntrykk på meg i hvert fall :) 1
ajarRun Skrevet 18. november 2015 #14 Skrevet 18. november 2015 Jeg digger bare overkropper på mennOg folk sier menn er opptatt av pupper. Jeg hører sjeldent at noen men sier at de bare bryr seg om puppene hennes. Men her kommer du å si det eneste du digger er overkroppen. 2
hog Skrevet 18. november 2015 #15 Skrevet 18. november 2015 Møtte en menn forrige uke, vi kom godt overens og utvekslet informasjon. Vi snakker om løst og fast over meldinger også plutselig tikker det inn et bilde av han som flekser i et speil. Joda han hadde bra kropp, men er det vanlig at mannfolk bare plutselig sender slik?Anonymkode: 718e9...aebVeldig fristende å dra en "no true Scotsman" og si det der ikke er menn, men gutter. Det er nok ofte så enkelt at de gjerne skulle ønske et bilde av deg i bar overkropp og regner med begge ønsker det samme.. 2
LadyL Skrevet 18. november 2015 #16 Skrevet 18. november 2015 Og folk sier menn er opptatt av pupper. Jeg hører sjeldent at noen men sier at de bare bryr seg om puppene hennes. Men her kommer du å si det eneste du digger er overkroppen.Hvor skrev jeg at det ENESTE jeg digger hos menn er overkroppen......?;) Det er mye ved menn jeg liker, og det har ikke bare med kropp og utseende å gjøre. Ikke trenger overkroppen å være trent heller.
ajarRun Skrevet 18. november 2015 #17 Skrevet 18. november 2015 Hvor skrev jeg at det ENESTE jeg digger hos menn er overkroppen......?;) Det er mye ved menn jeg liker, og det har ikke bare med kropp og utseende å gjøre. Ikke trenger overkroppen å være trent heller.Jeg digger bare overkropper på mennBare betyr kun, begge er synonymer med eneste. "Jeg liker kun fisk" Jeg liker bare fisk" "Det eneste jeg liker er fisk" betyr akkurat det samme.
LadyL Skrevet 18. november 2015 #18 Skrevet 18. november 2015 Bare betyr kun, begge er synonymer med eneste. "Jeg liker kun fisk" Jeg liker bare fisk" "Det eneste jeg liker er fisk" betyr akkurat det samme.Å, kjære...da får jeg omformulere meg. Jeg brukte barE overkropper på menn i flertall, men da blir det; jeg digger menn i bar overkropp!Takk for meg!
ajarRun Skrevet 18. november 2015 #19 Skrevet 18. november 2015 Å, kjære...da får jeg omformulere meg. Jeg brukte barE overkropper på menn i flertall, men da blir det; jeg digger menn i bar overkropp!Takk for meg!Ah, så da er du sikkert en sånn jente folk som sender slike bilder håper man er.
Charmander Skrevet 19. november 2015 #20 Skrevet 19. november 2015 Jeg sender kun sånne om hun faktisk ber om det, ellers ville det nok dukket opp mange liknende tråder her på KG.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå