Gå til innhold

Naboens katt kommer inn katteluka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Naboens katt driver på å snike seg inn i huset vårt, attpåtil har katten deres banket vår. Dette utysket sniker seg inn i andre naboers hus også. Jeg tok det opp med eieren av katten men hun nekter å holde katta si inne. Hva gjør man med sånne folk? Kan jeg avlive katten dersom den kommer inn igjen? 

Hun hadde frekkheten til å foreslå at jeg kjøpte chipet dør, makan. 

Anonymkode: 55f8a...633

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ditt ansvar. Du er også ansvarlig for å låse døren for at uvedkommende ikke skal komme inn til deg. 

Anonymkode: 2bf10...f0a

• Liker 5
Skrevet

Dette er ditt ansvar. Du er også ansvarlig for å låse døren for at uvedkommende ikke skal komme inn til deg. 

Jeg skulle også skrive; men jeg skjønner at det er utrolig irriterende, men det er ditt ansvar uansett...

• Liker 1
Skrevet

Jeg er helt enig med naboen. Skaff deg dør med chip. Vi har det. Fungerer utmerket. Da slipper du også at rotter og andre ting sniker seg inn i varmen på vinteren.

Anonymkode: 77e4b...332

• Liker 2
Skrevet

Haha, troll - inspirert av den andre katte-eierens tråd eller? 

Hvis ikke så bør dere to nemlig ta en prat:P

• Liker 5
Skrevet

Hvis du ikke vil ha andres katter inn er det jo bare teit å ha en katteluke som alle kan komme inn gjennom!  

Steng den av så er problemet løst! 

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Dette er vel trolling, men løsningen er så klart å lukke døra si. Dvs - bruk luke med chip! 

Haringen medfølelse for folk som insisterer på å ha et ulåst hull inn til huset som så blir sure for at andre dyr velger å bruke dette hullet. For alt du vet er katta di i alle andre hus, men eierne gidder ikke sutre for et problem de selv har skapt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...