AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Hei!Naboens katt driver på å snike seg inn i huset vårt, attpåtil har katten deres banket vår. Dette utysket sniker seg inn i andre naboers hus også. Jeg tok det opp med eieren av katten men hun nekter å holde katta si inne. Hva gjør man med sånne folk? Kan jeg avlive katten dersom den kommer inn igjen? Hun hadde frekkheten til å foreslå at jeg kjøpte chipet dør, makan. Anonymkode: 55f8a...633
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Dette er ditt ansvar. Du er også ansvarlig for å låse døren for at uvedkommende ikke skal komme inn til deg. Anonymkode: 2bf10...f0a 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Dette er ditt ansvar. Du er også ansvarlig for å låse døren for at uvedkommende ikke skal komme inn til deg. Anonymkode: 2bf10...f0aJeg skulle også skrive; men jeg skjønner at det er utrolig irriterende, men det er ditt ansvar uansett... Anonymkode: 2bf10...f0a 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Jeg er helt enig med naboen. Skaff deg dør med chip. Vi har det. Fungerer utmerket. Da slipper du også at rotter og andre ting sniker seg inn i varmen på vinteren. Anonymkode: 77e4b...332 2
Anim92 Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Haha, troll - inspirert av den andre katte-eierens tråd eller? Hvis ikke så bør dere to nemlig ta en prat:P 5
daemonia Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Hvis du ikke vil ha andres katter inn er det jo bare teit å ha en katteluke som alle kan komme inn gjennom! Steng den av så er problemet løst!
Gjest Gjest_Idja Skrevet 19. november 2015 #7 Skrevet 19. november 2015 Dette er vel trolling, men løsningen er så klart å lukke døra si. Dvs - bruk luke med chip! Haringen medfølelse for folk som insisterer på å ha et ulåst hull inn til huset som så blir sure for at andre dyr velger å bruke dette hullet. For alt du vet er katta di i alle andre hus, men eierne gidder ikke sutre for et problem de selv har skapt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå