Stellia Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Hva er din fantastiske oppskrift på pizzasaus?Fyllet jeg skal ha er mozerella, chorizo, bacon og soltørket tomater.
Wenda Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Jeg liker best hvit pizza jeg. For mye tomatsmak blir litt for mye for megDa blander jeg creme fraiche med salt, pepper, hvitløk, timian og bittelitt cayenne
Djungelvrål Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 1 boks hakkede tomater1 ss tomatpure1 ts sukker1 fedd hvitløk1 liten løk1/2 ts pizzakryddersalt og pepper. Surr løk og hvitløk i litt olje på middels varme og tilsett resten av ingrediensene. Kok i 20 min.
Sølvrosen Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 1 stor eller to små bokser tomat, gjerne passatanoen hvitløksfeddlitt chillien god slump oregano1/2 terning kjøttbuljong, ev grønnsak for vegetarpizzaEn dæsj pepperLitt sukker om nødvendigHvitløk og chilli freses i olje. Tilsett tomat. Skyll boksen med litt vann og hell vannet i sausen. Tilsett de andre ingrediensene. Kok inn til ønsket tykkelse mens du setter deigen, lar den hvile og baker den ut. Dette bringer ut smak og sunne stoffer fra tomatene. Smak til med sukker og ev mer oregano. Avkjøl mens bunnene hever slik at du får en luftig bunn. Når sausen er helt avkjølt er bunnene ferdig hevet, dette bør ta minst en halvtime.
Gjest Ennasus Skrevet 19. november 2015 #5 Skrevet 19. november 2015 Peppes ferdigsaus fra butikken:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå