Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ironi ....

Da var tiggingen allerede startet ...de ringer tilogmed på dørene og skal ha til livets opphold. Som om hotell opphold ikke er nok.

Det har blitt stjålet 3 sykler også i det siste nå i nær omkrets. 

Meld gjerne inn hvordan dere ser at våre nye landsmenn bidrar til Norge og ditt nabolag. 

Anonymkode: e3716...fa0

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sigøynerne bor da ikke i asylmottak?

Anonymkode: 6214a...b7e

• Liker 1
Skrevet

Bra at de stjeler sykler! Det må jo bety at de vil sykle hjem igjen?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sigøynerne bor da ikke i asylmottak?

Anonymkode: 6214a...b7e

Er det bare sigøynere som tigger? Her for eksempel er det all slags hudfarger og nasjonaliteter som tigger på døra og de alle får et ''nei, takk, ha en fin dag'' fra meg. Et par ganger måtte jeg true med å tilkalle politiet for de ga seg ikke og insisterte på å selge meg noen smykker med tvilsom kvalitet hvor prisen stadig ble satt lavere og lavere.

TS, det høres ikke som en positiv påvirkning dette, nei.

Endret av Drizzt
  • Liker 2
Skrevet

Syrere stjeler da ikke sykler, de kommer jo hit med sine egne.

• Liker 1
Skrevet

Syrere stjeler da ikke sykler, de kommer jo hit med sine egne.

Er det derfor dette skjer? www.vg.no/nyheter/innenriks/syria/her-knuses-syria-syklene/a/23541846/

Tror du de tar med seg syklene videre? 

• Liker 1
Skrevet

Er det derfor dette skjer? www.vg.no/nyheter/innenriks/syria/her-knuses-syria-syklene/a/23541846/

Tror du de tar med seg syklene videre? 

Tenk å knuse brukbare sykler, hva for en terroriststat er det vi lever i? Ikke rart de stjeler sykler og drar tilbake til et mindre sykkelfiendtlig land.

• Liker 1
Skrevet

Tenk å knuse brukbare sykler, hva for en terroriststat er det vi lever i? Ikke rart de stjeler sykler og drar tilbake til et mindre sykkelfiendtlig land.

Hvor drar de med de stjålne syklene fra norske hus?

Skrevet

Hvor drar de med de stjålne syklene fra norske hus?

Til Svenske hus eller kanskje Tyske hus. Hvem oppbevarer sykler i hus? 

• Liker 2
Skrevet

Her om dagen var det en som fulgte etter meg da jeg skulle inn i matbutikken. Fotfulgte meg gjennom hele butikken, og fortsatte med dette da jeg begynte å gå hjemover. Jeg ble skikkelig redd da jeg var kommet til innkjørselen og han fremdeles var rett bak meg, men heldigvis kom en nabo kjørende inn på parkeringsplassen akkurat da, så jeg låste meg inn i bygget fort som svint. Jeg kan jo ikke vite om mannen hadde onde hensikter, men har opplevd overfall og voldtektsforsøk før, så jeg takler slikt veldig dårlig nå. Uansett hva hensikten var, er det ikke greit å følge etter folk på den måten.

Var en tur innom Nav - et sted jeg helst går omveier rundt siden det er mye bråk med både innvandrere og narkomane der, men denne gangen måtte jeg få tak i dokumentasjon på en gammel yrkesskade (som de for øvrig hadde rotet bort...). Jeg fikk snakke med ei som jobbet der, og kontoret hennes hadde vinduer og var plassert rett innenfor skranken, slik at jeg kunne se ut i resepsjonen derfra. Plutselig hørte jeg en sint mannestemme, og så tre resepsjonister sprette bakover, vekk fra skranken. Hun ene begynte å gråte. og de to andre sa at hun bare måtte ta seg en pause. Jeg hørte bare bruddstykker av det de sa, siden de snakket lavt, men fikk med meg at denne karen var ustabil og hadde vært voldelig mot resepsjonisten før. Jeg var egentlig ferdig med møtet, men turte jo ikke gå ut, så jeg kom plutselig på en drøss med spørsmål jeg bare "måtte" ha svar på, gitt.

Det er også en gruppe på 3-6 menn (varierer hvor mange de er) som reker gatelangs midt på natta. Av og til er de så høylytte at jeg våkner av det. Høres ut som om de krangler skikkelig - mye roping - men jeg forstår ikke språket, så kan hende de forteller hverandre vitser for alt jeg vet :P

Jeg personlig har ikke opplevd så mye mer enn dette nå i det siste, men det kan jo også ha litt å gjøre med at jeg knapt tør å bevege meg utendørs uten følge lenger.

• Liker 3
Skrevet

Til Svenske hus eller kanskje Tyske hus. Hvem oppbevarer sykler i hus? 

De som har plass i garasjen eller kjelleren. Tror du sykler oppbevares i hagen?

De færreste av de økonomiske migrantene forlater honningskrukken Norge forresten. De får ikke hotellopphold andre steder.

• Liker 2
Skrevet

De som har plass i garasjen eller kjelleren. Tror du sykler oppbevares i hagen?

De færreste av de økonomiske migrantene forlater honningskrukken Norge forresten. De får ikke hotellopphold andre steder.

Så flykningene kommer inn i husene deres og tar med seg sykler? Hvordan kommer de seg gjennom de låste dørene?

Skrevet

Ironi ....

Da var tiggingen allerede startet ...de ringer tilogmed på dørene og skal ha til livets opphold. Som om hotell opphold ikke er nok.

Det har blitt stjålet 3 sykler også i det siste nå i nær omkrets. 

Meld gjerne inn hvordan dere ser at våre nye landsmenn bidrar til Norge og ditt nabolag. 

MONEY! GIVE MONEY! 

MONEY MONEY! 

Dette fortjener de. Vi har bombet dem, og dermed er logikken at det er fritt fram til å forskyne seg av landene som har bombet dem. Who can blaim them? Merkelig å ha grensene åpne for folk i land man har bombet systematisk i 30 år og drept hundretusenvisom ikke millioner av sivile. De elsker oss nok :)

Men folkens. Husk..bare smil nok og være åpne nok. Inviter dem inn når de kommer på døra istedenfor å være redde. Om sykkelen blir stjålet? Vel..hva så? De trenger transport til butikken. Dere har vel bil eller kan jogge /trene? Det trenger dere sikkert late feite rike nordmenn :)

Skrevet

Så flykningene kommer inn i husene deres og tar med seg sykler? Hvordan kommer de seg gjennom de låste dørene?

Hvordan gjør tyver dette?

• Liker 1
Skrevet

Hvordan gjør tyver dette?

Det gjør de nesten aldri, de bruker vanligvis vinduer.

Skrevet

Rasistisk tråd foresten

Mitt møte med flyktningene er at de er kjempegenerøse. De deler den lille sjokoladefliken de har i baklomma. Når de kommer på døra for å tigge, så lar jeg dem komme innn..i går var vi tredve stykker i denne enorme 60kvm leiligheten jeg har. Jeg hadde handlet inn for resten av luselønna mi. Må bidra! Er så rik! De spiste og koste seg og ville ha dessert. I morgen kommer det 30 til. Jeg gleder meg! Går nå og spør naboene om de kan hjelpe meg med litt mat, men de fleste sier nei takk. Visste ikke at nabolaget var fullt av rasister? Nuvel..

tull

Anonymkode: 69348...331

• Liker 1
Skrevet

Gå rundt selv i et vanlig norsk nabolag å se hvor mange ting som ligger langs eiendomene ...ikke bare sykler men alt mulig i åpne  garasjer osv...det er enda verre litt utenfor byområdene hvor de ikke engang låser dørene. 

• Liker 1
Skrevet

Dette er tull, ikke sant?

Anonymkode: 369e4...d4d

Det er forsåvidt kommet frem i reportasjer allerede flere steder....tror du må begynne å følge med. 

• Liker 1
Skrevet

I Norge har vi en kultur der vi respekterer annen manns eiendom og ikke låser inn alt vi eier til enhver tid, men kan la det ligge løst utenfor, eller i en ulåst garasje, fordi vi stoler på hverandre. Holdningen til mange av immigrantene er at vi "ber om å så stjålet tingene" og vi fortjener at det blir stjålet når vi ikke passer på det.

• Liker 4
Skrevet

Det gjør de nesten aldri, de bruker vanligvis vinduer.

Hvem sa at ''flyktninger'' som stjeler går gjennom låste dører? Du gir ikke mye mening når du avsporer så fælt og ikke klarer å forholde deg til samtaleemnet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...