Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg gått 10520 skritt. Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går ca 4000 skritt på en normal dag, og 6-7000 skritt på en bra dag.

Men kjekt med skritteller som hjelper meg å se effekten av å gå litt ekstra en dag.

Jeg blir egentlig litt skuffet over meg selv, når jeg ser at andre klarer å gå 10000 skritt om dagen på normale dager. Da må jeg minne meg selv på at de nok har andre muligheter til å bevege seg hver dag enn det jeg har...

Anonymkode: dbeb4...a22

Skrevet

Jeg går ca 10000 skritt til vanlig. De siste ukene med den ene stormen etter den andre har det blitt mindre. 

På det meste har jeg vært på ca 16000. Da var jeg på tur i marka i 3 timer med hunden :)

Skrevet (endret)

Dobbelpost:)

Endret av daemonia
Skrevet

Jeg går ca 5000 skritt på en vanlig dag, men er ute å løper/trimmer på ettermiddagen. 

Skrevet

Hva slags skrittellere bruker dere?

Jeg har fitbit charge HR, og går 15000 skritt om dagen. Jeg bare lurer på hvor nøyaktig og troverdig resultatet er...

Anonymkode: f45d7...9f9

Skrevet

I dag har jeg gått litt over 10000 skritt uten å trimme ekstra på kveldstid. Jeg bruker en app på tlf. Den heter steps. Ikke særlig bra, men den jeg hadde før, der fikk jeg masse sure fjes om jeg ikke gikk 10000 hver dag.

Skrevet

Jeg var i Storbritania på ferie, og da gikk jeg 23000 skritt på en dag.

Skrevet

Jeg har fitbit charge HR, og går 15000 skritt om dagen. Jeg bare lurer på hvor nøyaktig og troverdig resultatet er...

Hvis du gjør mange repitative bevegelser med klokkearmen din, for eksempel klapper, strikker, rører, vasker osv, kan du få en del ekstra skritt.  Jeg klappet på meg 2000 ekstra skritt på en konsert en gang.  :ler:
Men ellers gir den en ganske god indikasjon på hvor aktiv du er, selv om antall skritt ikke er helt nøyaktig.

Anonymkode: 275a3...409

Skrevet

Jeg bruker appen som følger med på Samsung mobiler jeg. SHealth. 
Der kan du ha både skritteler, avstandsmåling, registrere hvor lenge man er aktiv på en dag, GPS, registrere mat, +++ 
Jeg synes den er veldig nøyaktig i form av hvor lang tid man er aktiv og hvor mange skritt man tar. Så sant jeg har mobilen i en lomme som faktisk er såpass kroppsnær at den registrerer bevegelsene. Når jeg gikk over til vinterjakke som er litt videre enn allværsjakka jeg har brukt til nå så registrerte den ikke alt. 

Men ha den i en lomme som er passe kroppsnær så går det fint. Fornøyd med den :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...