Gå til innhold

Ble du fridd til?

Ble du fridd til?  

1. 1. Ble du fridd til?

• Ja, og det kom som en skikkelig overraskelse.
      16
    • Ja, men vi hadde snakket om at vi var klar for et frieri. Så det var ikke så overraskende egentlig.
      20
    • Nei, jeg fridde selv.
      4
    • Nei, ikke noe frieri, vi ble rett og slett enige i ro og mak.
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den første avstemmingen min må suppleres med en ny. Det blir forhåpentligvis den siste. :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg som fridde her i huset......på skuddårsdagen :wink:

Skrevet

Hei, Jeg ble fridd til, og det kom som en skikkelig overraskelse. Det vil si, vi hadde tidligere snakket sammen om at det var OSS, med stor O, og at vi ville leve sammen resten av livet ( denne praten tok vi før vi tok opp lån og kjøpte leilighet sammen ), men det var ikke noen avtale om giftemål.

Jeg hadde egentlig inntrykk av at mannen ikke var så opptatt av å gifte seg, og jeg ville ikke presse på! Så når han fridde, i Karibien, ned på knær med en nydelig ring.. ble jeg veldig overrasket og lykkelig!!

Vi giftet oss i løpet av ett år!

blyg

Skrevet

Jeg ble fridd til, ganske overraskende. Vi hadde vært sammen 2½ år og flere ganger snakket om å gifte oss, og visste at vi ville være sammen resten av livet, men uten helt konkrete planer. På nyttårsaften 2001, mens vi stod ute og så på fyrverkeriet, gikk han på kne og fridde og jeg sa selvsagt ja. Det blir bryllup når jeg er ferdig med studiene, vi har så smått begynt planleggingen (selv om det er 2½-3 år til).

Skrevet
Jeg ble fridd til' date= ganske overraskende. Vi hadde vært sammen 2½ år og flere ganger snakket om å gifte oss, og visste at vi ville være sammen resten av livet, men uten helt konkrete planer. På nyttårsaften 2001, mens vi stod ute og så på fyrverkeriet, gikk han på kne og fridde og jeg sa selvsagt ja. Det blir bryllup når jeg er ferdig med studiene, vi har så smått begynt planleggingen (selv om det er 2½-3 år til).

Ikke for å fornærme deg, men så lenge begge vet at den andre er klar for å gifte seg, så mener jeg at det er et "planlagt" frieri. Men det er klart du ble overrasket over at det kom der og da. Ikke det jeg mener.

Skrevet

Det er ikke planlagt all den tid jeg antok at det aldri ville bli noe frieri, vi skulle bare en gang sette en dato og gifte oss.

Skrevet

Ok, jeg gir meg. :wink:

Det er du som vet det best selvsagt. Jeg fikk bare inntrykk av at dere hadde planlagt litt, men så spiller det jo egentlig ingen trille heller.

Skrevet
Jeg som fridde her i huset......på skuddårsdagen :wink:

Eg også! :kul:

Skrevet

Ja, jeg ble fridd til på ordentlig vis. men vi hadde snakket om det veldig lenge, så det kom ikke som noen overraskelse på den måten.

Skrevet
Jeg hadde egentlig inntrykk av at mannen ikke var så opptatt av å gifte seg' date=' og jeg ville ikke presse på! Så når han fridde, i Karibien, ned på knær med en nydelig ring.. ble jeg veldig overrasket og lykkelig!! [/quote']

Akkurat sånn opplevde jeg det også... Nesten i Karibien, bare bittelitt lenger nord... :wink:

Skrevet

Jeg ble fridd til. :hjerter2: Men vi hadde snakket om bryllup, så at han fridde kom ikke som en overraskelse, men trodde ikke det skulle komme så fort...

Skrevet

Jeg ble fridd til, og det kom veldig overraskende etter bare 1/2 år!

Skrevet
!

:-? Ops...det nicket var da vanvittig likt mitt...

Skrevet
:-? Ops...det nicket var da vanvittig likt mitt...

Xavia: Må bare beklage at du ikke liker nicket mitt, men det er et jeg har brukt i flere år (selv om jeg ikke meldte meg inn her på KG før i år). Du får sende meg en PM om du har noe mer på hjertet.

Skrevet
Xavia: Må bare beklage at du ikke liker nicket mitt

:o Hvor har jeg sagt at jeg ikke LIKER nicket ditt??

Jeg sa at det var vanvittig LIKT mitt.

Du får sende meg en PM om du har problemer med det. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...