Gå til innhold

Hvor mange kalorier er dette? Please hjelp meg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn ca...har ikke tilgang på kaloritellerapp.

frokost: et rugsprø med ost og kaviar og et med kalkunskinke

lunch: en banan og frosne bringebær med naturell youghurt 

middag: to stykker Dolly pizza

Kvelds: en halv pose med pasta carbonara blanding fra Findus

Anonymkode: 3bb2a...5f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man ikke vet hvor mye du har blant annet spist av bringebær og yoghurt er det helt umulig å regne seg frem til dette. Og Dolly pizza kan jo være så mangt.

• Liker 1
Skrevet

Hvor mye ost, hvor mye kaviar, hvor mange bringebær, hvor mye yoghurt, hva slags pizzatopping, hva slags pizzabunn, hvor store stykker....and the list goes on. Dessverre umulig å vite.

Last ned en app, da. Du har jo telefon! :) Også må du vite hvor mye tingene veier.

Anonymkode: 5890c...492

• Liker 1
Skrevet

Når man ikke vet hvor mye du har blant annet spist av bringebær og yoghurt er det helt umulig å regne seg frem til dette. Og Dolly pizza kan jo være så mangt.

en halvfull suppebolle

dollypizza med marinert biff og paprika

Skrevet

Her må man ha litt mer nøyaktige mål, ellers blir det bare gjetning. Skal man regne kalorier så må maten måles/veies. 

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Nåja, SÅ vanskelig er det ikke å komme med et estimat, folkens. Så lenge man ikke tar ca-mål hver dag er det ingenting galt med slike estimater i ny og ne. 

Jegfikk det til å bli 1280 kalorier.  Så mellom 1200 og 1400, vil jeg tippe. 

• Liker 2
Skrevet

Nåja, SÅ vanskelig er det ikke å komme med et estimat, folkens. Så lenge man ikke tar ca-mål hver dag er det ingenting galt med slike estimater i ny og ne. 

tusen takk for svar!:) forstår heller ikke at det skal være så vanskelig. Porsjonene mine er helt ordinære vet jeg.

• Liker 1
Skrevet

tusen takk for svar!:) forstår heller ikke at det skal være så vanskelig. Porsjonene mine er helt ordinære vet jeg.

Om det ikke er så vanskelig, hvorfor gjør du det ikke selv da? Men vil tippe rundt 1400-1500

Anonymkode: 5a809...13a

• Liker 4
Skrevet

Så gjør det selv da?...

Anonymkode: c9b88...753

• Liker 2
Skrevet

Carbonaraen kunne du jo lett søkt opp selv på www.Findus.no. (evt. lest på posen da du lagde mat.)  En halv pose =300g = 390kcal

Evt. så kunne du laget en profil på www.greteroede.no og regstrert ca kvantum der. Da hadde du funnet ut av dette ganske greit selv.

Har du tilgang på nett, har du tilgang på info.

Anonymkode: 830ac...468

Skrevet

Pizzastykker fra Dolly er store. La oss si man deler en pizza i 8 stk og en hel pizza veier 1000 g (ifølge Dolly). Da veier hvert stykke rundt 125 g. Kcal per 100 g på Dolly er alt fra 200 kcal til 230. Så la oss ta å si 220 kcal, da blir Dolly alene 550 kcal ca. Så kommer finus på rundt 400 kcal som noen sa her. Da er man nesten oppe i 1000 kcal. Banan har 83 kcal. Yoghurt spørs hvilken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...