Gå til innhold

Hvilke land i Europa har minst muslimer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte kanskje å flytte dit hvor det er lite muslimer, slik at man kan føle seg trygg.

Anonymkode: 0680d...747

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjetter: Finland og Island? Kanskje Færøyene?

Anonymkode: 9ab94...9ec

• Liker 2
Skrevet

Polen eller et av de andre landene i Øst-Europa. De har hatt lite innvandring ettersom de ikke har spesielt gode trygdeordninger. 

Anonymkode: 98334...4c6

• Liker 28
Skrevet

Har hørt at Ungarn har ganske lite muslimer..?

Håper forøvrig det kommer en vanvittig høyrebølge over hele Europa nå..

• Liker 15
Skrevet

I Tyrkia er muslimene ganske kortvokste, men det er veldig mange av dem så jeg tror ikke det hjelper så mye at de er mindre enn i andre land. Det blir litt som om du vil kjempe med 100 hester i kaninstørrelse eller en kanin i hestestørrelse.

• Liker 5
Skrevet

Gjetter: Finland og Island? Kanskje Færøyene?

Anonymkode: 9ab94...9ec

Ser ikke bort fra at Færøyene og Island er the last frontier nei…

Skrevet

Syria, trur eg. De flykter og over stokk og stein derfra for tiden..

• Liker 16
Skrevet

Syria, trur eg. De flykter og over stokk og stein derfra for tiden..

Haha, good one:skratte:

Men det landet ligger ikke i Europa da.

• Liker 3
Skrevet

Ingen fare. Det gjør det snart. Eller motsatt..

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil tro landene med dårligst trygdeordninger OG størst skepsis til masseinnvandring er de som har færrest muslimer (hvis det er det du er opptatt av). Polen og Ungarn er nok gode eksempler for dette.

• Liker 12
Skrevet

Jeg tenkte kanskje å flytte dit hvor det er lite muslimer, slik at man kan føle seg trygg.

Vatikanet kanskje?  :P

Jeg vil tro at de fleste øst-europeiske land har få muslimer. Kanskje også Andorra, San Marino, Monaco og Grønland.

• Liker 1
Skrevet

Så du vil bli en innvandrer ?

Anonymkode: 6f1e9...875

• Liker 21
Skrevet

Så du vil bli en innvandrer ?

Anonymkode: 6f1e9...875

Sikkert ikke en muslimsk en slik jeg forstår AB 747.

Anonymkode: 5ecb7...501

• Liker 2
Gjest Badebuksa
Skrevet

Det må være et land med dårlig tilgang på næringsrik mat. 

Skrevet

Flytt til Russland i Asia, nesten ingen muslimer der. Jeg skal iallfall flytte til Vladivostok når jeg runder 30, er halvt russisk og har ingen nasjonal følelse for Norge. Skal bare ta utdanning min og tjene litt penger til en leilighet. Håper å pendle mellom Vladivostok og Japan, så utdannelsen min sikter mot det. Familie i vladivostok og jobb i japan :D

Endel muslimer i Russland, men på en helt annen måte og Putin jobber hardt med å øke fødselstallene for etnisk russere. Noe han har klart sykt bra hittil og landet har nå en naturlig vekst, vil sikkert gå litt ned om noen år, grunnet få ble født på 90tallet og begynnelsen av 2000 tallet, men TFR vil iallfall øke.

Vladivostok har også godt klima, varmere om sommeren og kaldere om vinteren. 

Anonymkode: 29737...f75

• Liker 2
Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Har ikke Svalbard i Norge lite muslimer boendes der? ;)

• 4 år senere...
Skrevet
På 18.11.2015 den 21.45, Drizzt skrev:

Jeg vil tro landene med dårligst trygdeordninger OG størst skepsis til masseinnvandring er de som har færrest muslimer (hvis det er det du er opptatt av). Polen og Ungarn er nok gode eksempler for dette.

Polen har en interessant historie synes jeg... Vært mye invasjoner fra alle kanter der.

Anonymkode: 7ef5b...ef6

• Liker 2
Skrevet
På 19.11.2015 den 6.29, AnonymBruker skrev:

Flytt til Russland i Asia, nesten ingen muslimer der. Jeg skal iallfall flytte til Vladivostok når jeg runder 30, er halvt russisk og har ingen nasjonal følelse for Norge. Skal bare ta utdanning min og tjene litt penger til en leilighet. Håper å pendle mellom Vladivostok og Japan, så utdannelsen min sikter mot det. Familie i vladivostok og jobb i japan :D

Endel muslimer i Russland, men på en helt annen måte og Putin jobber hardt med å øke fødselstallene for etnisk russere. Noe han har klart sykt bra hittil og landet har nå en naturlig vekst, vil sikkert gå litt ned om noen år, grunnet få ble født på 90tallet og begynnelsen av 2000 tallet, men TFR vil iallfall øke.

Vladivostok har også godt klima, varmere om sommeren og kaldere om vinteren. 

Anonymkode: 29737...f75

Hvorfor føler du ingen nasjonal følelse? Du er halvt norsk ? Interessant

Anonymkode: 7ef5b...ef6

• Liker 2
Skrevet
På 18.11.2015 den 21.10, AnonymBruker skrev:

Det finnes ingen plass for dere islamofober å gjemme dere:
FT_17.12.04_MuslimPopulation_Thesize_1.p

Anonymkode: 4a0e5...456

• Liker 4
Skrevet

Tjekkia. 

Anonymkode: 0e751...21a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...