Miss-X Skrevet 1. oktober 2004 #1 Skrevet 1. oktober 2004 Heisann. Jeg har gule undertoner i huden og har fått bekreftet fra mange pafymeriansatte at jeg kler kalde farger best på sminke. Fordi det vil få frem de varme fargene mine. Med varme farger på sminke ser jeg fort "blass" ut. Siden en foundation ikke skal synes kjøper jeg selvfølgelig den i en varm farge med gule undertoner. Det jeg lurer på er om rougen bør være i en varm eller kald tone?
Gjest Ethereal Skrevet 1. oktober 2004 #2 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har det slik som deg; varm undertone i huden, og kler kalde farger best. Jeg har mørkt hår og blågrønne øyne, og synes jeg ser finest ut i rouge i en kaldere rosatone.
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #3 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har det slik som deg; varm undertone i huden, og kler kalde farger best. Jeg har mørkt hår og blågrønne øyne, og synes jeg ser finest ut i rouge i en kaldere rosatone. enig med deg etheral! har ikke så mørkt hår selv (frisøren sier jeg er askeblond), men har blå øyer og da jeg ble født ble jeg testet for gulsott.... helt sant! og den hudfargen har jeg enda, ja.. Rosa rouge er best, men ferskenfarget kan også være kledelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå