Gå til innhold

Bra steder på nettet å møte jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det blir veldig overfladisk med apper som Tinder, og Sukker, Match m.m. skiller seg seg vel ikke så veldig fra kjøttmarkedet fra byen. Finnes det noen andre steder å møte kvalitetsjenter?

Anonymkode: fb238...a99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette forumet er jo perfekt for å møte kvinner. Fullt av dem her.

Skrevet

Ja, men det er vel ikke lov å sjekke her :sjenert:

Gjest incognita
Skrevet

Ja, men det er vel ikke lov å sjekke her :sjenert:

Jeg er spoken for, men det er helt sikkert andre her som vil la seg sjekke opp. :)

Skrevet

Veldig mange sære damer her også. Det beste er å holde seg borte fra nettet og sjekke i virkeligheten, på netter har stort sett bare de aller kjekkeste mennene sjangse.

Anonymkode: 22ba3...a2a

Skrevet

på netter har stort sett bare de aller kjekkeste mennene sjangse.

Anonymkode: 22ba3...a2a

Jeg vil si de fleste med over middels utseende har god sjans til å få napp, men det blir uansett litt det samme markedet som på byen. Problemet for meg er ikke at jeg ikke er kjekk nok, men at jeg synes det blir veldig overfladisk. Synes det stort sett bare er bimboer der inne, som er opptatt av trening, shopping, sminke og lite annet. Joda, pene å se på, men det er liksom ikke så mye å basere et forhold på. 

Skrevet

Jeg vil si de fleste med over middels utseende har god sjans til å få napp, men det blir uansett litt det samme markedet som på byen. Problemet for meg er ikke at jeg ikke er kjekk nok, men at jeg synes det blir veldig overfladisk. Synes det stort sett bare er bimboer der inne, som er opptatt av trening, shopping, sminke og lite annet. Joda, pene å se på, men det er liksom ikke så mye å basere et forhold på. 

Det er ikke det samme. I virkeligheten, eller på byn kommer menn som er sjenerte og tafatte til kort fordi de ikke tar initiativ. På tinder og på nett kommer de unna med å være sjenerte da de sitter trygt bak en skjerm og kan chatte og bli kjent med damer i trygge omgivelser.  

Anonymkode: fae51...a4b

Skrevet

Kjenner meg igjen i innlegget ditt😊

Mitt beste tips, som jeg selv forsøker å følge, er å møte noen via venner og venners venner. Arrangere fest eller sosiale sammenkomster, ikke takke nei til invitasjoner, gå på lønningspils/julebord/Sommerfest med jobben. Evt spør venner om de kjenner noen single som de tror passer, og be om nr eller hjelp til å ordne en blind date/møte😊

Anonymkode: 2d709...12c

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke det samme. I virkeligheten, eller på byn kommer menn som er sjenerte og tafatte til kort fordi de ikke tar initiativ. På tinder og på nett kommer de unna med å være sjenerte da de sitter trygt bak en skjerm og kan chatte og bli kjent med damer i trygge omgivelser.  

Anonymkode: fae51...a4b

Ja, greit nok det. Men de to markedene har det likevel til felles at de er overfladiske. Man velger de man synes er kjekke og dumper alle andre før de engang får sjansen til å si hei. På byen må man være kjekk og frampå for å få napp. På Tinder holder det å være kjekk. Men det legges opp til veldig overfladiske relasjoner i begge tilfellene. 

Skrevet

Ironisk at du foretrekker et arbitrært genetisk trekk framfor et annet og tror det er noe mer dygdig. 

Skrevet

Ironisk at du foretrekker et arbitrært genetisk trekk framfor et annet og tror det er noe mer dygdig. 

Hvilket genetisk trekk snakker du om?

Skrevet

Hvilket genetisk trekk snakker du om?

trening, smike, og utseende. og intelligens.

Skrevet

Trening er ett av de letteste stedene om du trener ofte. Det er så lett å bare si Hei til en annen regular. 

Tinder er litt shallow, men la oss være ærlige folk "swiper" IRL også uten at de sier det.

• Liker 1
Skrevet

trening, smike, og utseende. og intelligens.

Trening og sminke er ikke genetiske trekk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...