Gå til innhold

Rimelig fotoprinting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De fleste nettsider for fotoprinting tar et høyt "gebyr" for printing av bilder, som legges på i tillegg til prisen man betaler pr printede bilde. Dette gebyret er vel som oftest på rundt en hundrelapp eller mer. I tillegg kommer jo frakt, som også ofte kommer på rundt hundrelappen. Derfor lønner det seg jo å få printet mye når man først gjør det.

Jeg fikk imidlertid printet omtrent alt jeg pr nå ønsker å printe av bilder for en måneds tid siden, før jeg i dag kom på at jeg skulle ha printet to bilder til, som skal rammes inn og gis bort i julegave

Det føles litt surt å betale over 200 kr for å fremkalle et par bilder (blir jo fort det bare i det "printegebyr" + frakt), når bildene i seg som oftest ikke koster mer enn maks 4-5 kr å få printet. Er det noen som vet om noen nettsider for fotoprinting som har lavere bestillingsgebyrer og frakt enn mange av de andre? Eller evt som har mulighet for at man henter bildene på utslagsstedet istedenfor å få dem sendt hjem til seg, da vil det vel også bli litt billigere. Noen som vet??

Anonymkode: 874ca...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Vet at Japan foto har express printing der du legger inn bildene du skal printe på en maskin i butikken. Tar bare noen min før du får bildene dine.

Mener at man legger de inn via minnepinne, men er ikke helt sikker. 

Jeg har ikke prøvd det før, men har flere venner som har printet ut i butikk og er fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...