Gå til innhold

En hyllestråd til oss kvinner - advarsel: Ekstremt feministisk!

IsabellllebasI

Anbefalte innlegg

Til alle dere vakre, gode, omsorgsfulle, kvinnelige sjeler der ute :)

Jeg fikk et innfall om å lage denne tråden, og vet du hva, vi fortjener litt skryt!

Vi kvinner er fantastiske skapninger og det finnes nesten ikke grenser på hva vi kan klare. Vi er klokere enn de fleste, vi kan bære frem barn og vi har en enorm styrke i oss. Verden hadde vært et bedre sted om vi kvinner hadde tatt over styringen :)

Denne tråden er et sted vi kan hylle hverandre og glede oss over hverandre :)

Ønsker alle søstre der ute en fantastisk og strålende kveld!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med de som ikke kan bære frem barn?

Og klokere enn hvem da?

Tviler på at verden hadde vært et bedre sted altså. Om lederne er kvinner eller menn har lite å si da de er opptatt av makt&penger uansett.

Men ellers,joda takk☺

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

En hyllesttråd til kvinner? Hurra for det liksom! MEN så skriver du "Advarsel: ekstremt feministisk" og det ødelegger alt. Som om kvinner er bra fordi de ikke er menn. Og du undergraver alle feministene som prøver å formidle at feministkampen er ikke kvinnekamp, det er likestillingskamp. Du sier det tydeligvis selv, nei, feminisme er ikke likestillingskamp, det er kvinnemisjonering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En hyllesttråd til kvinner? Hurra for det liksom! MEN så skriver du "Advarsel: ekstremt feministisk" og det ødelegger alt. Som om kvinner er bra fordi de ikke er menn. Og du undergraver alle feministene som prøver å formidle at feministkampen er ikke kvinnekamp, det er likestillingskamp. Du sier det tydeligvis selv, nei, feminisme er ikke likestillingskamp, det er kvinnemisjonering. 

Herregud, bare ta til deg komplimentene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Men å støtte søstre, være klok eller sterk har ingening med feminisme å gjøre så her er nok en forumgjenger som trenger å lese seg opp på hva feminisme er. Vi kan være klokere enn Einstein og sterkere enn en elefant men det hjelper jo ikke når samfunns- og folke-rettighetene våres ikke er lik som hos menn.

Anonymkode: 3b94d...970

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feminismen jobber vel for likhet, ikke for at kvinner skal være "klokere enn de fleste", slike holdninger har vi for mye av fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere vakre, gode, omsorgsfulle, kvinnelige sjeler der ute :)

Jeg fikk et innfall om å lage denne tråden, og vet du hva, vi fortjener litt skryt!

Vi kvinner er fantastiske skapninger og det finnes nesten ikke grenser på hva vi kan klare. Vi er klokere enn de fleste, vi kan bære frem barn og vi har en enorm styrke i oss. Verden hadde vært et bedre sted om vi kvinner hadde tatt over styringen :)

Denne tråden er et sted vi kan hylle hverandre og glede oss over hverandre :)

Ønsker alle søstre der ute en fantastisk og strålende kveld!

Hva kan vi gjøre som ikke menn kan? Utenom det åpenbare selvfølgelig. Jeg kan mest sannsynlig ikke bære frem barn, er ikke jeg kvinne da? Og jeg tviler veldig sterkt på at verden hadde vært bedre om kvinner hadde tatt over all styring. Jeg vil helst ha ledere som vet hva de driver med uavhengig av kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste mennesker er menn. Feminisme handler om at vi er like, ikke om at kvinner er bedre.

Jasså? Det kan variere geografisk, men så vidt meg bekjent er antallet kvinner og menn i verden noenlunde likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ta til dere de noget overdrevne komplimentene, ta dem med et smil og ikke plukk dem i fillebiter. 

Takk  lige måde, TS :)

Anonymkode: 8c8d7...514

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jasså? Det kan variere geografisk, men så vidt meg bekjent er antallet kvinner og menn i verden noenlunde likt.

https://en.wikipedia.org/wiki/Human_sex_ratio

Det er 101 menn per 100 kvinne. Det fødes 107 menn per 100 kvinne. De siste 6 dør fordi de blir så ensome, og fordi menn er mye flinkere enn kvinner til å ta selvmord. Kvinner tar selvmord mye oftere men dør mye sjeldnere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...