Gå til innhold

Denne "kjolen"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt innspill her... er på utkikk etter julebordsantrekk, som helst er litt amme-/pumpevennlig. Fant dette antrekket her, men er litt i tvil. Synes det virker veldig praktisk da... er jo bare å dra opp overdelen ift. pumping (som i hvert fall må gjøres to ganger i løpet av kvelden). Liker best kroppsnære plagg, og helst kjoler da... men tenker at dette kan fungere som en slags kjole. Har veldig lik kropp som modellen på bildene, så "kjolen" vil se ganske lik ut på meg.

Hva synes dere om antrekket?

PS! Vennejulebord, og ingenting veldig formelt. :P

Anonymkode: 4ba32...1d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å synes noe som helst når det ikke er bilde...

Anonymkode: 0d949...895

• Liker 1
Skrevet

Hjelper om du legger ved link/foto.

Anonymkode: c453f...8ac

Skrevet

Synes ikke den passer til et julebord

Anonymkode: 0d949...895

• Liker 2
Skrevet

Niks. Nei. Velg noe annet.

Anonymkode: c453f...8ac

• Liker 3
Skrevet

Har du kroppen til det så bruk det der antrekk.

Gjest Margit Spat
Skrevet

Ikke noe galt med et todelt antrekk, men må magen absolutt være bar? Det er vel ikke vanskeligere å trekke opp en bittebittelitt lenger jerseytopp enn den der? :klo: 

Skrevet

Ikke noe galt med et todelt antrekk, men må magen absolutt være bar? Det er vel ikke vanskeligere å trekke opp en bittebittelitt lenger jerseytopp enn den der? :klo: 

Jeg er helt enig. Jeg er også veldig glad i todelte antrekk, men her ble det litt for mye mage - synes jeg.

• Liker 3
Skrevet

Syns den var nydelig jeg,og så er det lett for deg og amme og uten så mye styr,syns du skal gå for den,tipper du blir kjempefin

Anonymkode: 1679c...1f1

Gjest lipgloss
Skrevet

Syns den var nydelig jeg,og så er det lett for deg og amme og uten så mye styr,syns du skal gå for den,tipper du blir kjempefin

Anonymkode: 1679c...1f1

hmm hvorfor ble jeg anonym her :)) jaja ihverfall meg

Skrevet

Tja, eg var ung på nittitalet då det var berre magar overalt, og fekk vel eigentleg nok av det då. Men når det er sagt, så synest eg antrekket var fint på modellen, og det er då ganske så anstendig for eit vennejulebord. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...