Lillemini Skrevet 18. november 2015 #21 Skrevet 18. november 2015 Meld deg inn i barnas egen bokverden. Da betaler du porto på 149 og så får du et gavekort på 1500kr du kan bruke. Du må da velge 3 bøker, og kan kjøpe leker/bruksting for resten. Jeg valgte 2 barnebøker og en pakke singsang-kort, en bergans barnehagesekk, og tre legotermoser. Pluss en ting til meg. Tror du fint kan få kjøpt gave til alle barna for det gavekortet, så fremt de liker bøker (noe små barn stort sett gjør). https://www.barnasegenbokverden.no/bokklubber/Barnasegenbokverden/Kampanje/index.action 1
Wenda Skrevet 18. november 2015 Forfatter #22 Skrevet 18. november 2015 Er livredd for å melde meg inn i slike klubber fordi jeg er ekstremt glemsom og har brent meg på slikt tidligere, og det har blitt dyrtSkal se på linken da for det ser ut som en veldig bra deal
Lillemini Skrevet 18. november 2015 #23 Skrevet 18. november 2015 Ser den, men det finnes en app som avbestiller automatisk for deg. http://www.inma.no/ARTIKLER/Alle-artikler/NoBook-web-app-stopper-uonskede-boker-fra-bokklubbene Det er en veldig god deal, gaver for 1500kr for 149kr er jo helt supert. Fine ting av god kvalitet er det også.
Lady T Skrevet 18. november 2015 #24 Skrevet 18. november 2015 Takk så utrolig mye for tips Skal sjekke ut alle sammen, spesielt bøkene på Coop OBS for det har jeg rett i nærheten. Og med den prisen så kan jeg jo kanskje slenge med noe morsomt som midlertidig tatovering eller noe Det lå i en handlekurv på Coop obs her i alle fall. Kjøpte mange av de bøkene i går. 👍🏻
Miss/usikker Skrevet 18. november 2015 #25 Skrevet 18. november 2015 Jeg har skikkelig dårlig råd i år. Aller helst skulle jeg nok ikke kjøpt gave til noen, men jeg har 4 tantebarn som burde få en liten gave i det minste, så får jeg heller droppe gave til alle voksne1 gutt 8 år1 gutt 6 år1 jente 4 år1 jente 1 årJeg har ikke barn selv så jeg aner ikke hva barn ønsker seg. Jeg skal til Sverige neste uke så jeg kan handle litt billigere der kanskjeNoen tips til hva jeg kan finne på som er så billig som overhodet mulig (her snakker vi aller helst 50-lapp pr barn, men jeg kan kanskje strekke meg til 500kr totalt dersom en viss utgift jeg har ikke blir høyere enn forventetI Sverige så kan jeg handle på Nordby kjøpesenter eller i butikker på vei til Uddevalla Ekstra informasjon: jeg liker å kjøpe nyttige gaver siden jeg føler de får alt for mye ræl av andre og ellersMen du.. Hva med en opplevelse da? At du f.eks skriver et fint kort til de der du sier at du tar de med til badeland, lekeland eller noe annet skøy over nyttår? Har kanskje litt bedre råd på nyåret? Da får jo også barna noe å se frem til? Den minste jenta er jo så liten uansett at hun skjønner jo ikke helt den pakke greia enda? Sånne gaver synes jeg både er knall og meget oppfinnsomme og tror nok barna hadde syntes det var gøy Bare en tanke.
Wenda Skrevet 18. november 2015 Forfatter #26 Skrevet 18. november 2015 Men du.. Hva med en opplevelse da? At du f.eks skriver et fint kort til de der du sier at du tar de med til badeland, lekeland eller noe annet skøy over nyttår? Har kanskje litt bedre råd på nyåret? Da får jo også barna noe å se frem til? Den minste jenta er jo så liten uansett at hun skjønner jo ikke helt den pakke greia enda? Sånne gaver synes jeg både er knall og meget oppfinnsomme og tror nok barna hadde syntes det var gøy Bare en tanke. Egentlig så syns jeg disse gavene er de aller beste og jeg ga mange slike opplevelsesgaver tidligere, men dessverre så har jeg en kronisk sykdom som gjør at jeg blir så altfor fort utslitt og om jeg f.eks avtaler en dag så er sjansen stor for st jeg må avlyse pga smerter
Gjest Evans Skrevet 18. november 2015 #27 Skrevet 18. november 2015 Kjøp brukt! Det er mange morsomme og fine leker på bruktmarkeder!
MsElliot Skrevet 18. november 2015 #28 Skrevet 18. november 2015 Ebay akkurat kjøpt slips og minions til guttene i min familie. Enda enklere og mer billig gaver for jenter
Wenda Skrevet 18. november 2015 Forfatter #29 Skrevet 18. november 2015 Kjøp brukt! Det er mange morsomme og fine leker på bruktmarkeder! Skal sjekke ut noen secondhandbutikker jeg vet om i Sverige. Her i nærheten finnes det bare en og der er det jo jammen like dyrt som i en hvilken som helst annen butikk :/ Ebay skjønner jeg ikke noe av hater nettbutikker. Jeg tror jeg er for gammel for slikt
super-s Skrevet 18. november 2015 #30 Skrevet 18. november 2015 Godteri er jo alltid populært for barn!
Gjest Evans Skrevet 18. november 2015 #31 Skrevet 18. november 2015 Skal sjekke ut noen secondhandbutikker jeg vet om i Sverige. Her i nærheten finnes det bare en og der er det jo jammen like dyrt som i en hvilken som helst annen butikk :/ Ebay skjønner jeg ikke noe av hater nettbutikker. Jeg tror jeg er for gammel for slikt Jeg har kjøpt noen veldig fine, gamle lekebiler blant annet på bruktmarkeder. Ungen ble kjempeglad!
Wenda Skrevet 18. november 2015 Forfatter #32 Skrevet 18. november 2015 Jeg har kjøpt noen veldig fine, gamle lekebiler blant annet på bruktmarkeder. Ungen ble kjempeglad! Så koselig. Elsker gamle/secondhand ting selv. Håper jeg finner noe fint
Kara W Skrevet 18. november 2015 #33 Skrevet 18. november 2015 Her kan du sjekke om du har en TGR-butikk i nærheten av deg: http://www.tgr-stores.no/ Jeg kjøpte masse ting til barnas adventskalender der, f.eks små puslespill, leke-servise, papirdukker osv.
Wenda Skrevet 18. november 2015 Forfatter #34 Skrevet 18. november 2015 Her kan du sjekke om du har en TGR-butikk i nærheten av deg: http://www.tgr-stores.no/ Jeg kjøpte masse ting til barnas adventskalender der, f.eks små puslespill, leke-servise, papirdukker osv.Ser ut som at det ligger en et par byer nord for meg, så kan stikke innom der en dag jeg er ute på veien 👍
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #35 Skrevet 18. november 2015 Støtter forslaget om TGR-butikk. De har søte ganske store kosedyr 50-80 kr (perfekt for yngste), "slim på boks", selvlysende skolisser, insekter som fyker rundt, 'snurresugerør", små spill, skolesaker og dill og dall, fra 15 til 50 kroner. Masse ting barn digger. Anonymkode: 9a455...d98 1
Wenda Skrevet 18. november 2015 Forfatter #36 Skrevet 18. november 2015 Høres jo ut som at det er en butikk jeg må besøke flere ganger når jeg har litt mer penger
drikkerbrushverdag Skrevet 18. november 2015 #37 Skrevet 18. november 2015 Hvis noen av de eldste er søsken går det an å kjøpe et spill de kan spille sammen. Tror ARK har 50% på spill nå.
Wenda Skrevet 18. november 2015 Forfatter #38 Skrevet 18. november 2015 Ingen av de fire er søsken, ellers var det jo en god ide
Snabeltann Skrevet 19. november 2015 #39 Skrevet 19. november 2015 Støtter forslaget om ball! Ellers så er den bedem gaven datteren min fikk da hun var fire, en hammer i barne str, litt spiker og noen plankebiter. Hun satt i yttergangen å snekret på julaften - mange koselige bilder! :-) og jenta ba storfornøyd! 1
melatonin Skrevet 19. november 2015 #40 Skrevet 19. november 2015 neste fredag er det black friday, sett av dagen og bestill gaver på en rekke butikker! Kjøpte masse billige gaver over nett i fjor på den dagen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå