Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skikkelig dårlig råd i år. Aller helst skulle jeg nok ikke kjøpt gave til noen, men jeg har 4 tantebarn som burde få en liten gave i det minste, så får jeg heller droppe gave til alle voksne

1 gutt 8 år

1 gutt 6 år

1 jente 4 år

1 jente 1 år

Jeg har ikke barn selv så jeg aner ikke hva barn ønsker seg. Jeg skal til Sverige neste uke så jeg kan handle litt billigere der kanskje

Noen tips til hva jeg kan finne på som er så billig som overhodet mulig (her snakker vi aller helst 50-lapp pr barn, men jeg kan kanskje strekke meg til 500kr totalt dersom en viss utgift jeg har ikke blir høyere enn forventet

I Sverige så kan jeg handle på Nordby kjøpesenter eller i butikker på vei til Uddevalla 

Ekstra informasjon: jeg liker å kjøpe nyttige gaver siden jeg føler de får alt for mye ræl av andre og ellers

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klær? Billige t-shorter på hennes. Koster vel 79 pr stk, tror du får kjoler til samme pris.

Str 134 til 8-åringen

122 til 6-åringn

104 til 4-åringen 

86-92 til 1 åringen.

Tok utgangspunkt i hva mine barn brukte på den alderen

Anonymkode: 63de1...ab8

Skrevet

Ja klær er supre gaver i mine øyer :) Og du verden, takk for ekstraservice med størrelser. Det hadde jo ikke jeg funnet ut av om jeg står i en butikk og ser på klær til dem :ler: 

Går jeg for det så kan det vel nesten lønne seg å handle det i Norge. Skal kikke etter det i Sverige også i tilfelle de har tilbud :) 

• Liker 4
Skrevet

Smart, men vet nå ikke helt om de minste iallefall setter pris på det. 

Skrevet

Gi dem en femtilapp.

Nja du 

Da kjøper jeg heller en fin t-skjorte eller noe :)

• Liker 1
Skrevet

Nja du 

Da kjøper jeg heller en fin t-skjorte eller noe :)

En fin t-skjorte til 50 kroner? 

Skrevet

Fireåringen vil sikkert bli glad for hårstrikker og spenner :)

Ettåringen min elsker å leke med baller, kanskje de har en ball som ikke er så dyr et sted?

6 og 8-åringene blir sikkert glade for en kul t-skjorte fra H&M, noen kule sokker, kule truser/boxere eller lignende :) 

Skrevet

Eller i nærheten av en femtilapp ja

Skrevet

Hva med noe fra TGR, der har de jo masse billige og gøyale ting :)

• Liker 8
Skrevet

Film eller cd kan man få for en femtilapp noen steder. 

Skrevet

Hva med noe fra TGR, der har de jo masse billige og gøyale ting :)

Hva er TGR? 

Skrevet

Hvis dere har boklageret der du bor, er der utrolig mange kupp å gjøre på barnebøker. Bøker som fort koster 200 kr på en vanlig bokhandel kan jeg finne på salg til 39 kroner der. Sjekk boklageret.no om de har en butikk i nærheten eller bla i kundeavisen. De har bøker til alle aldre, og barn elsker ofte bøker. Og det er jo en givende og lærerik gave.

• Liker 2
Skrevet

Hva er TGR? 

en billigbutikk med alt mulig dilldall og småting :) 

Skrevet

Mitt forslag er vel ikke så nyttig, men billig. Jeg kjøpte tatoveringer som går vekk etterhvert og har dem i julekalenderen til et tantebarn.

Vet ikke hvor man får dem i butikker, men jeg kjøpte dem her:  http://www.myjouels.no/categories/myjouels-kids

Anonymkode: 1ffa9...174

Skrevet

Sjekk lekekassen.no

masse salg nå 

Skrevet

De hadde også masse barnebøker til 29,- på Coop obs

• Liker 1
Skrevet

Takk så utrolig mye for tips :)

Skal sjekke ut alle sammen, spesielt bøkene på Coop OBS for det har jeg rett i nærheten. Og med den prisen så kan jeg jo kanskje slenge med noe morsomt som midlertidig tatovering eller noe :)

Skrevet

Jaggu har jeg Boklageret i en av nabobyene også :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...