AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Hjelp. Jeg skal kjøpe gave til en 10 års gammel gutt, og jeg har ikke peiling. Hva ønsker 10 års gamle gutter seg? Helst til en makspris på 200,-Jeg kjenner ikke barnet, så jeg vet ikke noe om interesser heller 😳 Anonymkode: f1b6c...25b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Hjelp. Jeg skal kjøpe gave til en 10 års gammel gutt, og jeg har ikke peiling. Hva ønsker 10 års gamle gutter seg? Helst til en makspris på 200,-Jeg kjenner ikke barnet, så jeg vet ikke noe om interesser heller 😳Anonymkode: f1b6c...25bSpør foreldrene om ønskeliste. Anonymkode: 4b8a9...76e
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Kan ikke. Dette er en julegave til en gutt som kanskje ellers ikke ville fått noen gave, altså gjennom en veldedig organisasjon. Og jeg har ei jente på 1 år, så jeg har lite peiling på hva så store gutter ønsker seg 😂 Anonymkode: f1b6c...25b
Sol-2 Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Min 10-åring er veldig opptatt av minecraft, men om han du skal kjøpe til har data eller ipad som han spiller det på er jo usikkert. Ellers synes han faktisk at minions er gøy samt alt som er radiostyrt. Nurf ( lekevåpen ) er også en favoritt, men det er gjerne ikke en passende gave.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Takk for svar, det hjelper meg ihvertfall i riktig retning😊 Anonymkode: f1b6c...25b 1
Gjest Blomsterert Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Takk for svar, det hjelper meg ihvertfall i riktig retning😊Anonymkode: f1b6c...25bHm.En bok,et spill,en film?Hvis du syns det virker kjedelig,så fikk jeg selv en bok"Lille Myggebein"da jeg var ti år og alvorlig syk.Den var starten på min leseglede.Spør betjeningen om hva som passer for en gutt på ti år.En tøff T-skjorte? Cd? Tøff lue? Det var det jeg kom på sånn spontant: -)
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #7 Skrevet 18. november 2015 Hm.En bok,et spill,en film?Hvis du syns det virker kjedelig,så fikk jeg selv en bok"Lille Myggebein"da jeg var ti år og alvorlig syk.Den var starten på min leseglede.Spør betjeningen om hva som passer for en gutt på ti år.En tøff T-skjorte? Cd? Tøff lue? Det var det jeg kom på sånn spontant: -)Takk for tips. Tenkte på bok selv, men lurte på om det var kjedelig 😄Så bra, nå har jeg i det minste fått litt inspirasjon, og fått noen ideer 😄 Anonymkode: f1b6c...25b
Lillemini Skrevet 18. november 2015 #8 Skrevet 18. november 2015 Vi kjøpte julegave til en jente på 10 sist jul gjennom et julegaveprosjekt. Makspris 200kr. Vi kjøpte en pen genser (150kr), en pose godteri på europris (20kr), en legopakke fra ebay (10kr), og et sett med glitterneglelakker (20kr). En blanding av nyttig og unyttig altså. Til en gutt hadde jeg kanskje kjøpt en kul caps eller lue, noe godteri, og så fylt på med en liten legopakke eller noe annet morsomt. Spør på lekebutikken hva gutter i den aldersgruppen liker, og forklar situasjonen så hjelper de deg med å finne noe billig. :) 2
Sol-2 Skrevet 18. november 2015 #9 Skrevet 18. november 2015 Takk for tips. Tenkte på bok selv, men lurte på om det var kjedelig 😄Så bra, nå har jeg i det minste fått litt inspirasjon, og fått noen ideer 😄Anonymkode: f1b6c...25bDenne boken og flere fra samme forfatter likte min gutt godt.http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=9333056
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #10 Skrevet 19. november 2015 Gavekort på kino eller bowling? Anonymkode: 60df8...a02
angara Skrevet 19. november 2015 #11 Skrevet 19. november 2015 Gavekort er en god idé, men man vet kanskje ikke nøyaktig hvor denne gutten bor? Kanskje får han ikke anledning til å bruke det?Tror jeg ville laget en eske med mye forskjellig. Et blad/tegneserie (eller går det til flyktninger som ikke kan norsk? I så fall er ikke bok/blad egnet, selvfølgelig), snop, en kul t-skjorte fra h&m eller et annet sted der de ikke er så dyre...Ellers er det 50 % salg på brettspill i enkelte bokhandler nå. Mange fine spill å få for 200 kr! Kan glede en hel familie med det!
Rotemor Skrevet 19. november 2015 #12 Skrevet 19. november 2015 Lego er veldig trygt. Kan enkelt byttes også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå