Gå til innhold

Hvordan style kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært finere uten ja. Nå er det stor forskjell på denne kjolen og den TS viser. TSs kjole har mer gjennomsiktige ermer, som (pga kontrastene) være en statement i seg selv. Den kjolen du viser har ikke det elementet i seg. Dessuten er det svarte smykket lite synlig, og dermed ikke like "statement" som ett gull- eller sølvsmykke vil se ut med svart, igjen på grunn av kontraster.

Idiotisk å "krangle" om dette, men..

1. At kjolene ikke er like er vel ikke relevant all den tid du skrev "synes statementsmykke bil altfor mye til blonder!". 

2. Din hjemmekokte definisjon på et statementstykke er vel også lite relevant da smykket er et statementsmykke uansett om det er sort og lite synlig eller knallrosa og iøynefallende. 

3. Hvis det sorte smykket er så lite synlig på den vinrøde kjolen; tenk så lite synlig det blir på den sorte, da! :danse: TS trenger slett ikke velge enten sølv eller gull, og da kan det bli enda mindre synlig enn på eksempelbildet mitt. :) 

Videoannonse
Annonse
Gjest Holititten
Skrevet

Idiotisk å "krangle" om dette, men..

1. At kjolene ikke er like er vel ikke relevant all den tid du skrev "synes statementsmykke bil altfor mye til blonder!". 

2. Din hjemmekokte definisjon på et statementstykke er vel også lite relevant da smykket er et statementsmykke uansett om det er sort og lite synlig eller knallrosa og iøynefallende. 

3. Hvis det sorte smykket er så lite synlig på den vinrøde kjolen; tenk så lite synlig det blir på den sorte, da! :danse: TS trenger slett ikke velge enten sølv eller gull, og da kan det bli enda mindre synlig enn på eksempelbildet mitt. :) 

hva er vitsen med et lite synlig statementsmykke?:hoho:Tror du mangler litt engelskkunnskaper her (eller bare overser de). Uansett synes jeg at det vil bli for mye til TSs kjole, men selvfølgelig får hun gå med hva hun vil. 

Ps: du vet at du kaller deg selv en idiot når du sier at det er idiotisk å krangle om noe og så svarer med 3(!) punkter i krangelen:nigo:

Skrevet

Nydelig kjole!

Enig i at det er feil med halssmykke, men fint med øredobber og evt noe i håret.

• Liker 1
Skrevet

@Holititten

Mine engelskkunnskaper er helt fine, takk, men "statement jewelry" er jo en "sjanger" innen fashion og ikke noe som skal oversettes direkte. Den største fellesnevneren statementsmykker har er at de nesten alltid er store, hvor mye farger, gull og glitter de består av varierer i langt større grad - ergo, man kan fint bruke er stort smykke som ikke popper, som f.eks i eksempelbildet mitt. 

Ps: Jeg kaller ingen for idiot, men selve diskusjonen. Og ja, jeg vet jeg er med på selv om jeg synes det er idiotisk, derav "men.." før jeg fortsetter å krangle selv. 

Håper TS blir fornøyd uansett hva hun går for! :)

Skrevet

Mange pene armbånd oppover armen og et langt tynt enkelt smykke. droppe øredobber

Anonymkode: 0e1ff...e71

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for hjelp alle sammen. Da har jeg lært litt i dag også :hjerte:

Skrevet

Kjolen er fin og trenger ikke mye tilbehør. Men hva med en fin hårbøyle til, hvis du har bob? Blir litt sånn Mickan i Solsidan, bare med mørke farger. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Her er hvordan jeg ville stylet kjolen:

• Krøllet håret og hatt dette på den ene siden av hodet.
    prom-hairstyles-for-long-hair-side-swept
  • Rødt belte i livet
    women-s-wide-red-crocodile-leather-belt.
  • Sorte strømpebukser
  • Sorte sko og veske
  • Røde lepper
  • Røde litt store øredobber til som matcher beltet
    41ft1%2BgL%2BZL._SL500_SR100,100_.jpg
Endret av Jolene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...