Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg sånn til jul, og til alt som hører med.

Gleder meg til baking med julemusikk i bakrunnen, matingen av småfuglene, pyntingen, gaveinnpakkningen og til snøen kommer så en får leget seg en snømann eller to. 

Hva er det dere gleder dere mest til?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg mest å være ferdig med eksamen!! Men også til snø (forhåpentligvis), julemusikk, julefilmer, å pakke inn gaver, å gi bort gaver jeg har brukt lang tid til å tenke på og all julekosen med familie :hug:

• Liker 1
Gjest earlgrey
Skrevet

Reise hjem til venner og familie (studerer 6 timer unna hjembyen), slappe av i 3 uker, se masse TV og spise mat :D håper det blir snø i år så vi kan komme oss ut på ski/skøyter :)  lenge siden jeg har hatt så mye julestemning :D

Skrevet

Til hele høytiden er over. Så slipper man å late som at det er greit å sitte alene.

Anonymkode: 4e3f5...f8d

• Liker 2
Skrevet

Pinnekjøtt og sosisser! Nam nam. Ellers til mye kos og hygge hjemme med mine :)

Skrevet

Nå som jeg er blitt 22 så gleder jeg mest til å stå opp grytidlig og ta en kopp te i pysjen og senere ta en tur ut for å se på stemninga. Det er så rart hvor glade folk er i julen og da spesielt på julaften. Tenk om det kunne vært sånn hele tiden. Aller er så hyggelige og høfflige. Beste dagen å være ute blant folk. :)

Anonymkode: 813b6...712

Skrevet

Jeg gleder meg til adventssøndagene! Jeg har funnet frem fire julefilmer og en serie på fire episoder som jeg forbinder med jul, og skal begynne hver søndag med frokost i pysjen på sofaen med en film og en episode mens adventslysene brenner :)

Ellers gleder jeg meg til kakebaking (og spising!), å være ferdig med julegavene og ta en innpakkingsdag, jeg gleder meg til julemiddagen, og jeg gleder meg faktisk også litt til å jobbe på julaften, selv om jeg vet jeg kommer til å få masse kjeft fordi vi er tom for årets mest populære julegaver...!

• Liker 2
Skrevet

Før jul pleier jeg alltid å si jeg gleder meg mest til Mini-julaften som vi kaller det. Jeg og vennene mine møtes som regel 1-2 dager før jul og har vår egen julaften der vi lager grøt med mandel og har marsipangris som premie, vi har på julemusikk, drikker gløgg, vi lager pepperkaker som vi pynter med melis og nonstop, og vi har et mini-juletre med pakkene til og fra hverandre, som vi åpner. Det er superkoselig!:)

Men når julen først starter vet jeg at det jeg gleder meg mest til er at det skal være over:\ Dårlig familieforhold + dårlig plass + introvert som trenger en viss mengde alenetid = lange, lange, lange spaserturer...

Anonymkode: edfd7...ed2

• Liker 1
Skrevet

Jeg gleder meg til første advent i eget hus sammen med kjæresten min. Vi skal etterhvert kjøpe litt enkel og fin julepynt som jeg gleder meg til vi sette opp, og kjøpe et par fine amaryllis og azalea, og så stjerne i vinduet og krans på døren... Jeg håper det kommer snø, for huset vårt ligger i en brosteinsbelagt skomakergate-aktig gate. På søndagene vil vil vi ha åpent hus for venner som vil komme på kakao og boller. Pepperkakebakekveld med vennepar. Bake lussekatter og ta med på jobb. Pakke inn gaver...

Advent er nesten bedre enn selve julen noen ganger. Jeg gleder meg også til jul da. Det blir sannsynligvis siste år jeg og kjæresten min feirer fra hverandre, for vi har en liten hemmelighet som vokser inni meg - en liten gutt eller jente. Jeg drar hjem til min egen familie. Der pleier det alltid å være snø, så vakkert vakkert. Det blir nok masse god mat. Og så har jeg tre nydelige nieser og nevøer som jeg gleder meg til å feire julaften med. Jul altså!  

Anonymkode: 1651c...73f

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg aller mest til våren når det begynner å bli varmere og går mot sommer.

Skrevet

Jeg gleder meg til:
- Å være ferdig med eksamen!!
- Å endelig se familien min! Har ikke sett dem siden august.
- All maten, kosen og pynten! Elsker å pynte, tar meg av alt som har med det å gjøre med glede :D
- Å kose med alle dyrene i familien! 
- Lille juleaften og juleaften

Og sikkert mye mer ^^

Skrevet

Jeg gleder meg veldig til å reise hjem!

Gleder meg til å komme på jobb igjen. Butikk er egentlig ganske koselig i førjulstiden, det er mye stress, men også mange hyggelige folk. Gleder meg til å prøve min første voksenjul med familien til kjæresten, hvor jeg faktisk er yngst, gleder meg til alle juleselskapene med slekt jeg ikke ser så ofte ellers. Jeg gleder meg til å bake julekaker og lage julesnop, jeg gleder meg til å pakke inn flere gaver, gleder meg til å høre på julemusikk mens jeg pynter foreldrene mine sitt hus til jul, gleder meg til å høre hvordan gavene mine ble mottatt og jeg gleder meg til å se masse julefilmer.

Skrevet

Jeg ELSKER jul!

Gleder meg mest til første jul i samme leilighet som samboeren, til å pynte, høre på julemusikk osv. Ellers til å pakke inn (og kjøpe) julegaver, pusle puslespill, bake julekaker (vi skal tegne eget pepperkakehus i år)... Og å være masse med familien. 

Og selvfølgelig til å bli ferdig med praksis/eksamen

Skrevet

Til hele høytiden er over. Så slipper man å late som at det er greit å sitte alene.

Anonymkode: 4e3f5...f8d

God klem til deg :klem:

Jeg gleder meg mest til å se mange blide og forventningsfulle fjes! Julesanger, julekos, julemat, familietid og null stress (må bare bli ferdig med eksamener først) :laugh:

Skrevet

Åh, jeg gleder meg til alt! :nisse:

Kjenne på førjulstiden, gå rundt i julepyntede byer og kjøpesentre/butikker.
Jobber selv i butikk, og gleder meg til de dagene jeg skal jobbe, det er så koselig!
Være med familie, venner, kjæreste og kattene. Pynte til jul. Høre på julemusikk, se julefilmer!
Sette sammen og pynte pepperkakehus, lage pepperkaker. Gode frokoster og julemiddager.
Julesnop - har kjøpt inn masse jeg har puttet i en skuff som skal spare til julaften :rolleyes:
*sukk* Adventstid og jul altså :hjerte:

Skrevet

Glemte å si - søndagsåpne butikker!   :hjerte:

Skrevet

Julematen og gaver.:tongue:

Akkurat nå gleder jeg meg til å BLI FRISK!

Skrevet

Høre på julemusikk, pakke inn strikka gaver og skrive kort til familie og venner. 

Og gleder meg til juleaften med familien. Vi er en sammensveiset familie, så kvelden sammen blir alltid den beste vi har i året. Og selvsagt pinnekjøtt og kålrabistappen til mamma. Kan glede meg i flere måneder til den :) 

Gravid denoe jula, så eneste "kjipe" er at jeg ikke får den perfekte vin til julemiddagen. Men mamma skal kjøpe inn en julebrus i glass til meg. Funker det og. :)

Anonymkode: b8fb7...db2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...