Gå til innhold

Er caster olje bra for håret ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sant at caster olje skal være veldig bra får håret. Har hørt at det vokser mye fortere og at det blir veldig mykt og glansfult, stemmer det ? 

Anonymkode: 94977...b3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter da lakserolje...

Anonymkode: d6a7c...19a

Skrevet

Eller castorolje? (eller er det det samme som lakserolje? )
Vet at mange marokanere bruker det for fyldigere og sunnere hør.

Anonymkode: 46623...38a

Skrevet

Og mange nordboere bruker det or blankere hår og får å få håret til å vokse raskere (google castor hair challenge).. Jeg gadd ikke bruke det så mye selv siden måtte vaske flere ganger for å få oljen ut av håret etter kuring,

Anonymkode: f1ebf...7b9

Skrevet

Den er tykk som sirup og det er ikke anbefalt å bruke den alene i håret.  Mange blander den med f.eks jojobaolje.  Jeg brukte den på vipper og bryn i ca 2 år. Merket nesten ikke noe forskjell. 

Gjest Frk. Navy
Skrevet

Merket litt forskjell på øyenbrynene mine når jeg smurte de inn med det. Har prøvd det i hår og på vipper, men ingen nevneverdig forskjell der. Derimot har ølgjærtabeletter fungert veldig bra for mitt hår. Tror det er litt individuelt hva som fungerer.

Skrevet

Den er tykk som sirup og det er ikke anbefalt å bruke den alene i håret.  Mange blander den med f.eks jojobaolje.  Jeg brukte den på vipper og bryn i ca 2 år. Merket nesten ikke noe forskjell. 

Har brukt på vipper og bryn i ca 6 mnd og så etter kort tid forskjell på brynene. Har fått mye tettere og penere bryn.
Etter bare 3 uker eller noe, så spurte venner meg om jeg hadde vært hos brow-behandler og nappet og farget , men jeg hadde ikke gjort noe annet enn castorolje.
Tror ikke vippene har vokst noe betraktelig, men oljen gir næring til hårene som gjør at de ser fyldigere og mer "skinnende" ut.

har ikke turt å bruke i håret siden oljen er såpass klissete, men vil gjerne prøveom noen har tips til blandinger man kan blande med, for at det ikke skal etterlate fett og "dreads" i håret.

Anonymkode: 46623...38a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...