AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Var nettopp på butikken og skulle ha en hel ferdig grillet kylling. Den var ikke klar før om lenge så kjøpte heller en rå. Men hvordan skal man steke den? Han bak disken sa 200 grader i ca 30 min men det hørtes så lite ut for en helt rå kylling? Håper noen her kan hjelpe meg føler meg litt dum hehe Veide den nå og den veier ca 950gram Anonymkode: 13ad3...976
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Sist jeg stekte en hel kylling, stekte jeg den i 1 1/2 time på 180 grader. Den ble gjennomstekt, og veldig saftig og god. Den er ferdig når kjøttsaften er klar.
ajarRun Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Jeg tar den ut ca 3 minutter før den blir tørr. Ta en smakebit, hvis den er seig er den rå (dersom den ikke er tyggelig er den enten frossen eller veldig brent, dette ser du på fargen), dersom den er tørr er den stekt for mye. Hvis den er rå steker du den mer, hvis den er tørr kaster du den og prøver på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå